Як сформувати гуманістичні цінності дітей щодо ставлення до тварин

Міносвіти планує поширювати в освіті гуманістичні цінності щодо ставлення до тварин

Ставлення дітей до тварин НАКАЗИ: як реєструвати та зберігати🖨

Ставлення до тварин характеризує українців як людей, і такі цінності слід формувати з дитинства. Зокрема, важливим є те, що волонтери вивозять тварин далі від фронту, рятують від повені, спричиненої воєнним злочином окупантів на Каховській ГЕС.

Відповідну інформацію зазначив міністр освіти та науки України Оксен Лісовий. 

«Плануємо спільними зусиллями популяризувати гуманістичні цінності в навчальному процесі та робити все для того, щоб українська освіта на всіх рівнях була сповнена цінуванням кожного життя»,  — зауважив очільник освітнього відомства.

Через це Міністерство освіти підписало меморандум про співпрацю із організацією UAnimals, яка комплексно захищає права тварин і має експертизу в цьому питанні.

«Почнемо зі створення інформаційних проєктів про те, як прищеплювати дітям любов до тварин, які книги, мультфільми та кіно допоможуть виховати їх гуманними та як залучати молодь до волонтерства. Для освітян плануємо створювати навчальні матеріали та курси, що допоможуть розʼяснювати дітям гуманний підхід та засвоювати його принципи», — роз’яснив керівник Міносвіти.

Як повідомив засновник UAnimals Олександр Тодорчук: «Із перших днів існування організації щотижня у внутрішніх чатах лунала ідея: “Треба пропагувати гуманне ставлення до тварин змалечку”. Потім були дитячі книжки, спектакль і навіть запуск проєкту UAnimals Kids. Разом із тим, під час повномасштабної війни ми бачимо сотні історій, коли діти рятують, захищають і допомагають. Складно порахувати, скільки крутезних вчителів та школярів влаштували збір кормів і допомоги тваринам в Херсоні. Суцільне натхнення».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54048

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
537

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110761

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11707

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді