Столичним школам рекомендовано змінити звичну систему на групове навчання

Оновлена посадова інструкція вчителя початкових класів
Столичним закладам освіти рекомендовано змінити у травні-червні звичну класно-урочну систему на індивідуалізоване групове навчання учнів випускних 9-х та 11-х класів.
Таку інформацію зазначили у рекомендаціях київського Департаменту освіти і науки.
Мета відповідного переходу на групове навчання — це подолання освітніх розривів, поглиблення та систематизації знань учнів випускних класів.
Як повідомляють у столичному департаменті освіти, такі практики організації навчання засвідчили свою ефективність у попередні роки.
Зокрема, заклади освіти отримали рекомендації щодо внесення змін до своєї роботи, створивши умови для очного навчання більшої кількості учнів. Серед таких: перенести початок уроків на більш ранній час, що дозволить організувати проведення уроків у декілька змін.
Об’єктами уражень ворога часто стає цивільне населення. Убезпечити дітей у закладах освіти – найважливіше завдання педагогів. Що повинен робити кожен учасник освітнього процесу, хто керує цивільним захистом у закладі освіти і як організувати цей процес – читаймо далі
Освітній процес в українських закладах загальної середньої освіти завершується здебільшого влітку. Хто визначає тривалість навчального року та літніх канікул, коли літні канікули 2025 – з’ясуємо у статті
У Законі про освіту є інструмент боротьби з порушенням академічної доброчесності — стаття 42. Які є види, випадки та відповідальність за порушення академічної доброчесності — читайте у матеріалі.
За підсумками кожного засідання педради у загальноосвітніх та дошкільних закладах складають протокол. Збережіть собі цю публікацію
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини