Як організувати освітній процес для учнів, якщо неможливо утворити клас

1627
Автор
заступник начальника управління — начальник відділу оцінювання закладів освіти управління інституційного аудиту Державної служби якості освіти України

Запитання

У 2023/2024 навчальному році у 1-й клас зараховано чотири учні. За якою формою організувати освітній процес і скільки виділяти навчальних годин?

Відповідь

Коли уроки у початкових класах передавати спеціалістам

Кількість учнів у класі (наповнюваність класу) державного, комунального закладу освіти не може становити менше п’яти учнів. Це визначає частина друга статті 12 Закону України «Про повну загальну середню освіту». Якщо кількість учнів не дозволяє утворити клас, учні можуть продовжити навчання в цьому закладі освіти за однією з інших форм здобуття повної загальної середньої освіти, крім очної, або в іншому закладі освіти із забезпеченням територіальної доступності.

Інша форма — це, зазвичай, індивідуальна (екстернат, сімейна (домашня) або педагогічний патронаж). Педагогічний патронаж може бути організовано для осіб, які здобувають початкову, базову середню освіту і проживають у селах і селищах.

Кількість навчальних годин визначено в розділі V Положення про індивідуальну форму здобуття повної загальної середньої освіти затвердженого наказом МОН від 12.01.2016 № 8 (у редакції наказу МОН від 10.02.2021 № 160).

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
227

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54147

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
709

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110933