Як організувати освітній процес для учнів, якщо неможливо утворити клас

854
Автор
заступник директора департаменту — начальник управління роботи із закладами загальної середньої та дошкільної освіти департаменту інституційного аудиту Державної служби якості освіти України

Запитання

У 2023/2024 навчальному році у 1-й клас зараховано чотири учні. За якою формою організувати освітній процес і скільки виділяти навчальних годин?

Відповідь

Коли уроки у початкових класах передавати спеціалістам

Кількість учнів у класі (наповнюваність класу) державного, комунального закладу освіти не може становити менше п’яти учнів. Це визначає частина друга статті 12 Закону України «Про повну загальну середню освіту». Якщо кількість учнів не дозволяє утворити клас, учні можуть продовжити навчання в цьому закладі освіти за однією з інших форм здобуття повної загальної середньої освіти, крім очної, або в іншому закладі освіти із забезпеченням територіальної доступності.

Інша форма — це, зазвичай, індивідуальна (екстернат, сімейна (домашня) або педагогічний патронаж). Педагогічний патронаж може бути організовано для осіб, які здобувають початкову, базову середню освіту і проживають у селах і селищах.

Кількість навчальних годин визначено в розділі V Положення про індивідуальну форму здобуття повної загальної середньої освіти затвердженого наказом МОН від 12.01.2016 № 8 (у редакції наказу МОН від 10.02.2021 № 160).

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
4920

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
10330