Тимчасово переміщених учнів, що планують повертатися на навчання до попереднього закладу загальної середньої освіти, вписувати до Класних журналів чи вести для них окремі?
Облік навчальних досягнень учнів можна здійснювати як у Класному журналі відповідного класу, так і в окремому журналі. Це питання має бути врегульоване рішенням керівника (наказом), яке він приймає в межах гарантованої державою академічної, організаційної, фінансової і кадрової автономії закладів освіти (ст. 23 Закону України «Про освіту» від 05.09.2017 № 2145-VIII).
Звертаємо увагу, що ведення окремого обліку тимчасово переміщених учнів за місцем їх перебування (навчання) визначає наказ МОН «Про деякі питання організації здобуття загальної середньої освіти та організації освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні»).
На ваші запитання відповідає Олена Святенко, заступник директора департаменту — начальник управління роботи із закладами загальної середньої та дошкільної освіти департаменту інституційного аудиту Державної служби якості освіти України
З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
Із року в рік у школах видають низку аналогічних наказів з основної діяльності та адміністративно-господарських питань. У цій публікації впорядковано річну циклограму наказів
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти