Облік навчальних досягнень тимчасово переміщених учнів: чи вписувати у Класні журнали

2668

Запитання

Тимчасово переміщених учнів, що планують повертатися на навчання до попереднього закладу загальної середньої освіти, вписувати до Класних журналів чи вести для них окремі?

Відповідь

Тимчасово переміщені: чи записувати до Алфавітної книги

Облік навчальних досягнень учнів можна здійснювати як у Класному журналі відповідного класу, так і в окремому журналі. Це питання має бути врегульоване рішенням керівника (наказом), яке він приймає в межах гарантованої державою академічної, організаційної, фінансової і кадрової автономії закладів освіти (ст. 23 Закону України «Про освіту» від 05.09.2017 № 2145-VIII).

Звертаємо увагу, що ведення окремого обліку тимчасово переміщених учнів за місцем їх перебування (навчання) визначає наказ МОН «Про деякі питання організації здобуття загальної середньої освіти та організації освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні»).

На ваші запитання відповідає Олена Святенко, заступник директора департаменту — начальник управління роботи із закладами загальної середньої та дошкільної освіти департаменту інституційного аудиту Державної служби якості освіти України

Джерело: стаття журналу Заступник директора школи

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
4934

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
10359