Чи потрібно змінювати умови праці та переводити працівників на неповний робочий день?

1553
Автор
голова правління Асоціації працівників дошкільної освіти, експерт з питань освіти, Київ

Запитання

Чи потрібно змінювати умови праці та переводити працівників на неповний робочий день? За умови, що у звичайний час заклад працював 10,5 годин, а на разі освітній процес відновлено з 6-ти годинним перебуванням дітей.

Відповідь

Трудові відносини в умовах воєнного стану: ГОЛОВНЕ

Зрозуміло, що вихователь, наприклад, 3 години працює з дітьми, а 3 години виконує іншу організаційну та педагогічну роботу – чи надає дистанційні послуги, чи працює з батьками, чи оформляє методичні посібники і т.д. Відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту», передбачено, що робочий час вихователя – це і робота з дітьми, і інша педагогічна та організаційна робота. Тому, мені здається, що не потрібно змінювати умови праці і переводити працівників на неповний робочий день. Навантаження вихователів як було, так і є. 

 

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
140

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
76982

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
8492