голова правління Асоціації працівників дошкільної освіти, експерт з питань освіти, Київ
Запитання
Чи потрібно змінювати умови праці та переводити працівників на неповний робочий день?
За умови, що у звичайний час заклад працював 10,5 годин, а на разі освітній процес відновлено з 6-ти годинним перебуванням дітей.
Зрозуміло, що вихователь, наприклад, 3 години працює з дітьми, а 3 години виконує іншу організаційну та педагогічну роботу – чи надає дистанційні послуги, чи працює з батьками, чи оформляє методичні посібники і т.д. Відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту», передбачено, що робочий час вихователя – це і робота з дітьми, і інша педагогічна та організаційна робота. Тому, мені здається, що не потрібно змінювати умови праці і переводити працівників на неповний робочий день. Навантаження вихователів як було, так і є.
З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року
Зміст освітнього процесу в закладі дошкільної освіти реалізовують відповідно до вимог чинних програм розвитку, виховання й навчання дітей. Вибір програм на навчальний рік обговорює та затверджує педагогічна рада закладу. Перелік програм подаємо у статті
Офіційно професійним святом усіх педагогів вважають День працівників освіти. Та працівники дошкілля послідовно обстоюють своє окреме свято. Дізнаймося, як і відколи