Що в наказі про проведення атестації робочих місць за умовами праці

3814

Запитання

Що зазначати у наказі про проведення атестації робочих місць за умовами праці?

Відповідь

Атестація робочих місць за умовами праці ніби й не «освітянське» питання. Та якщо її несвоєчасно провести, то керівник закладу освіти нестиме відповідальність, а працівники можуть втратити доплати. Щоб цього не трапилося, розберіться в тонкощах проведення атестації робочих місць.

Як проводити атестацію робочих місць за умовами праці визначають:

  • Порядок проведення атестації робочих місць за умовами праці, затверджений постановою КМУ від 01.08.1992 № 442
  • Методичні рекомендації щодо проведення атестації робочих місць за умовами праці, затверджені постановою Мінпраці від 01.09.1992 № 41

У наказі керівник закладу освіти затверджує склад атестаційної комісії — голова, секретар, члени комісії — та встановлює їх повноваження.

Також:

  • визначає завдання атестації
  • установлює терміни і графіки проведення підготовчої роботи
  • визначає взаємодію із зацікавленими державними органами
  • визначає проектні, науково-дослідні установи для науково-технічної оцінки умов праці й участі в розробленні заходів з усунення шкідливих виробничих факторів.

Справи керівника на ЛИСТОПАД

Ніна ОмельяненкоШеф-редактор управлінських видань Експертус Освіта
Завдання керівника закладу освіти з питань охорони праці. На який конкретних аспектах зосередитися?

У наказі також визначають взаємодію закладу з лабораторією, яка проводитиме гігієнічні дослідження факторів виробничого середовища і трудового процесу.

Підстава: пункт 2.1 Методичних рекомендацій щодо проведення атестації робочих місць за умовами праці.

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54048

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
537

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110761

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11707