Як перевести учня зі спеціального закладу освіти до іншого

2902

Запитання

Як перевести учня зі спеціального закладу освіти до іншого: документальний супровід

Відповідь

Для переведення учня зі спеціального закладу освіту потрібно виконати такі кроки:

Переведення учня зі спеціального закладу освіти

  1. Учень чи один з його батьків має подати керівнику обраного закладу письмовий запит щодо можливості зарахування. Також вони мають право надіслати скановану копію запиту на електронну пошту.
  2. Керівник навчального закладу впродовж трьох робочих днів з моменту надходження заяви повинен надати учневі або одному з його батьків письмову відповідь. У ній керівник зазначає наявність вільних місць в певному класі, а також можливість зарахування учня до цього класу. Зробити це можна електронною поштою.
  3. Учень або один з його батьків подають до спеціального закладу освіти, в якому навчається учень:
  • заяву
  • письмове підтвердження або його скановану копію з іншого закладу освіти про можливість зарахування учня.

Як перевести учня зі спеціального закладу освіти до іншого

  1. Керівник закладу освіти впродовж п’яти робочих днів з дня отримання документів видає наказ про відрахування учня з метою переведення його до іншого навчального закладу та видає учню або одному з його батьків особову справу учня.
  2. Учень чи один з його батьків впродовж п’яти робочих днів з моменту отримання документів від ЗЗСО подають до закладу освіти, в який переводиться учень:
  • заяву про зарахування
  • особову справу учня
  • витяг поточного оцінювання з місця попереднього навчання (якщо учень переводиться до іншого закладу під час навчального року).

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
225

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54147

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
709

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110928