Яка тривалість робочого часу практичного психолога в ЗДО зі спеціальними та інклюзивною групами

6833
Автор
експерт з питань освіти, Київ

Запитання

У дошкільному закладі функціонує 12 груп, з яких одна інклюзивна і три групи спеціальні — для дітей з порушеннями зору. Яке тижневе навантаження практичного психолога за таких умов?

Відповідь

Тривалість робочого часу та педагогічне навантаження практичного психолога закладу дошкільної освіти визначено статтею 26 Закону України «Про дошкільну освіту» від 06.07.2024 № 3788‑ІХ.

Тижневе навантаження педагогів: ЗМІНИ

У період дії Закону України «Про дошкільну освіту» від 11.07.2001  2628-III, який втратив чинність, педнавантаження практичного психолога ЗДО спеціального типу та з інклюзивними групами становило 20 годин на тиждень, а практичного психолога, який працював з вихованцями груп загального розвитку — 40 годин на тиждень.

Новий Закон України «Про дошкільну освіту» не визначає залежності тривалості робочого часу та норми педагогічного навантаження практичного психолога від наявності інклюзивної чи спеціальної групи в закладі дошкільної освіти.

Для практичного психолога ЗДО:

  • тривалість робочого часу на одну тарифну ставку становить 30 годин на тиждень;
  • обсяг педагогічного навантаження — 20 годин на тиждень.

Педагогічне навантаження практичного психолога є складовою його робочого часу.

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
2825

📝Психолого-педагогічна характеристика дитини дошкільного віку: зразок та вимоги

Психолого-педагогічна характеристика дитини - один із документів, які подають в інклюзивно-ресурсний центр батьки для проведення комплексної оцінки розвитку дитини. Яка роль характеристики та її зміст - читайте у статті. Заодно проаналізуєте зразок характеристики.
13350

Комплексне оцінювання розвитку дитини в інклюзивно-ресурсному центрі

Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну освіту. Розглянемо порядок його проведення та документальний супровід
57044

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
7454