Чи можна практичному психологу присвоїти кваліфікаційну категорію і педагогічне звання одночасно

1657

Запитання

Чи можна практичному психологу одночасно присвоїти кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» (14 тарифний розряд) та звання «практичний психолог — методист»?

Відповідь

12 запитань і відповідей про атестацію

Педагогічне звання і кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» можна присвоювати одночасно.

Якщо у практичного психолога достатній стаж педагогічної роботи, він досяг високого професіоналізму, то атестаційна комісія другого рівня має право присвоїти йому кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» й відповідне педагогічне звання.

Розгляньте на прикладі, як зміниться заробітна плата практичного психолога, якщо йому одночасно присвоєно педагогічне звання «практичний психолог — методист» і кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», у журналі «Практичний психолог: Дитячий садок».

Щоб читати журнал безплатно, візьміть демодоступ на три дні.

До теми:
Чи можна вносити зміни в тарифікаційний список

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Вивчаємо фізіологічну готовність дитини до школи

Готовність дитини до школи — глибоке та комплексне поняття, яке охоплює різні види показників, зокрема й функціональну готовність. Аби визначити її, слід скористатися спеціальними методиками. Про них — детально у статті
19496

Медитація: піклуємося про своє ментальне здоров’я

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного?
1611

Консультування батьків: чиї проблеми розв’язуємо насамперед

Проблеми дітей — це водночас проблеми й батьків. Однак не кожен батько чи мати можуть бути спокійними й урівноваженими під час обговорення проблем своєї дитини. У разі виникнення таких ситуацій практичний психолог працює з подвійним колом проблем. Відповідно постає запитання: чиї проблеми фахівець має розв’язувати насамперед?
6102