Навіщо інтелектуальні карти в освіті

7915

Запитання

Навіщо застосовувати інтелектуальні карти в освітньому процесі?

Відповідь

12 запитань і відповідей про атестацію

Інтелектуальна карта — це схема радіальної організації, яка візуалізує певну інформацію у процесі її оброблення людиною.

За допомогою складених за певними правилами карт можна створювати, візуалізувати, структурувати й класифікувати ідеї та наочно представляти доволі складні концепції й великі обсяги інформації.

Інтелектуальні карти часто розглядають як один із візуальних органайзерів, який відображає смислові схеми та допомагає керувати інтелектуальними процесами, пов’язаними з академічним навчанням.

Інтелектуальні карти в освітньому процесі:

  • сприяють інтелектуальному пошуку і розвитку, виробленню нових систем поглядів
  • забезпечують реалізацію засад інтегрованої освіти, відображаючи системність і цілісність знань
  • поліпшують процеси запам’ятовування й оброблення інформації людиною
  • унаочнюють матеріали, які слід вивчити та засвоїти
  • навчають своєрідній техніці мислення
  • стимулюють творчий розвиток особистості.

За матеріалом до дистанційного курсу «Інтелектуальні карти в освітньому процесі, самоосвіті та управлінні» для передплатників журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу»

Зауважте!

Е-журнал «Вихователь-методист дошкільного закладу» можна читати безплатно 3 дні, взявши демо-доступ

Взяти демо-доступ до журналу і читати безплатно 3 дні

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Портфоліо вихователя: що це, навіщо і як його оформити

Портфоліо вихователя — це спосіб продемонструвати свій підхід до професії, показати себе як фахівця, який постійно розвивається. Як створити й оформити портфоліо вихователя дошкільного закладу? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу? Про це — у статті.
51546

Інтерактивні методи навчання для усіх: від дошкільників до педагогів

Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
219675

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
8644

Чи є обов’язкова документація вихователя дошкільного закладу

За які документи відповідає вихователь закладу дошкільної освіти - визначала Примірна інструкція з діловодства у дошкільних навчальних закладах. У новій Інструкції переліку документів немає. З'ясуємо, які ж документи має створювати вихователь та відповідно до яких вимог
151875

Інклюзивні цінності в дошкільному закладі

Як реалізувати інклюзивність в освітньому середовищі дошкільного закладу на основі індексу інклюзії. Алгоритм роботи з індексом інклюзії - читайте та застосовуйте
11230