Які функції асистента вихователя у супроводі дітей з особливими освітніми потребами

15433

Запитання

Що робить асистент вихователя як учасник команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП? Які його функції?

Відповідь

Асистент вихователя входить до складу команди супроводу дитини з особливими освітніми потребами (ООП). Основні функції асистента вихователя визначає Примірне положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти, затверджене наказом МОН від 08.06.2018 № 609.

Посадова інструкція асистента вихователя ЗДО

Асистент вихователя закладу дошкільної освіти:

  • спостерігає за дитиною з метою вивчення її індивідуальних особливостей, схильностей, інтересів та потреб;
  • допомагає організовувати освітній процес дитини з ООП;
  • бере участь у розробленні індивідуальної програми розвитку;
  • бере участь у підготовці індивідуального освітнього плану;
  • адаптує освітнє середовище, навчальні матеріали відповідно до потенційних можливостей та з урахуванням індивідуальних особливостей розвитку дитини з ООП; 
  • спільно з вихователем оцінює рівень досягнення кінцевих цілей навчання, передбачених ІПР;
  • готує інформацію для учасників засідання Команди супроводу за результатами спостереження за дитиною щодо її індивідуальних особливостей, інтересів та потреб; 
  •  надає інформацію батькам, педагогічним працівникам щодо особливостей розвитку дитини з ООП .

Телеграм Педрада запрошення

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Що таке педагогічна діагностика та які критерії оцінювання досягнень дітей важливі

Нетиповий погляд на діагностику знань дітей дошкільного віку. Міркування про те, які критерії оцінювання знань дітей важливі, як часто і навіщо оцінювати дітей у дошкільному закладі. Перегляньте унікальні відеозаписи, щоб поміркувати разом із колегами, надихнутися новими ідеями та не потонути в тотальному оцінюванні дітей.
33846

Наступність між дошкільною та початковою освітою: очікування та реальність

У чому полягає наступність між дошкільною та початковою освітою та що означає поняття готовності дитини до школи? Розглянемо багатовимірність поняття наступності та характеристики дитини, що стосуються її дошкільної зрілості
472