Інклюзивність та якість: МОН оновив вимоги до інтерактивних додатків для підручників

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
МОН деталізував технічні та методичні вимоги до цифрових додатків для підручників

МОН ухвалив зміни до вимог для е-додатків

report_11614439.gif   Зміни та новації в законодавстві: жовтень 2025
   Скачати  

             

Міністерство освіти і науки України внесло зміни до Вимог щодо створення інтерактивних електронних додатків до підручників. Оновлення базуються на досвіді видавництв і фахівців Українського інституту розвитку освіти, які працювали над розробкою та експертизою цифрових навчальних матеріалів.

5 онлайн-генераторів інтерактивних завдань

Що змінилося?

Серед ключових оновлень — уточнення технічних і методичних вимог до мультимедійного контенту:

  • деталізовано параметри аудіо, відео та анімаційних елементів;
  • додано вимоги щодо інтерактивності та адаптивності матеріалів під різні пристрої;
  • розширено функції для зручної навігації та офлайн-доступу;
  • уточнено правила використання звукового супроводу, субтитрів і пояснень.

Окремий розділ оновлених вимог присвячено е-додаткам для учнів з ООП. Такі матеріали мають створюватися паралельно з підручниками та відповідати стандарту доступності ДСТУ для ІКТ-продуктів. Також враховуються рекомендації педагогів інклюзивних і спеціальних закладів.

Мета оновлень — підвищити якість цифрового навчального контенту та забезпечити рівні можливості для всіх учнів незалежно від їхніх освітніх потреб чи технічних можливостей.

МОН подякувало учасникам робочої групи та експертам, які долучилися до розробки оновлених вимог.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як впровадити інклюзію в закладі освіти

Практичні поради та рекомендації, які допоможуть успішно організувати інклюзивне навчання у вашому закладі, — у посібнику «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» від Державної служби якості освіти. Основні тези та алгоритми впровадження інклюзії в школі читайте у статті
5648

Сертифікація вчителів у 2025 році: що варто знати

У статті зібрали для вас головне про цьогорічну сертифікацію вчителів. Дізнаєтеся про зміни та нововведення у сертифікації вчителів, а також коли проходить кожен етап сертифікації
77847

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
4224

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
82115

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді