Відповідь
Рівнево-ступенева модель оцінювання опирається на тезу:
не можна засвоїти матеріал на вищому рівні, якщо він не засвоєний на нижчому.
За рівнево-ступеневою моделлю оцінювання учень виконує тематичну роботу на рівні:
- на якому працював під час вивчення теми
- який засвідчують поточні оцінки учня.
Учням, які під час вивчення теми отримували:
- 10-12 балів — пропонують тематичні завдання високого рівня; 9 балів їм зараховують автоматично
- 7-9 балів — виконують тематичні завдання достатнього рівня; 6 балів їм зараховують автоматично
- 4-6 балів — виконують завдання середнього рівня; 3 бали отримують автоматично
- менше 4 балів — виконують завдання початкового рівня.
Так тематичне оцінювання поєднують із поточним. Учень, який «пройшов» свій рівень, може перейти до наступного.
12 запитань і відповідей про атестацію
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
Як буде проходити НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
Щоденні навчальні заняття першокласників потребують напруженої розумової праці, активізації уваги і зосередження. Все це впливає на емоційний стан школярів. Скористайтеся інформацією та методиками, що допоможуть з'ясувати стан адаптації першокласників та допомогти їм швидко адаптуватися до умов навчання