Що таке рівнево-ступенева модель оцінювання

894

Запитання

Навіщо рівнево-ступенева модель оцінювання і як вона відбувається у школі?

Відповідь

Рівнево-ступенева модель оцінювання опирається на тезу:

  • не можна засвоїти матеріал на вищому рівні, якщо він не засвоєний на нижчому.

За рівнево-ступеневою моделлю оцінювання учень виконує тематичну роботу на рівні:

  • на якому працював під час вивчення теми
  • який засвідчують поточні оцінки учня.

Учням, які під час вивчення теми отримували:

  • 10-12 балів — пропонують тематичні завдання високого рівня; 9 балів їм зараховують автоматично
  • 7-9 балів — виконують тематичні завдання достатнього рівня; 6 балів їм зараховують автоматично
  • 4-6 балів — виконують завдання середнього рівня; 3 бали отримують автоматично
  • менше 4 балів — виконують завдання початкового рівня.

Так тематичне оцінювання поєднують із поточним. Учень, який «пройшов» свій рівень, може перейти до наступного.

12 запитань і відповідей про атестацію

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264580

НМТ у 2025 році: правила, зміни, обов'язкові предмети, бали

НМТ у 2025 році відбувалося з 14 травня по 25 липня – випускники здавали чоти обов'язкові предмети. Які саме і за яким алгоритмом, а також де підготуватися до НМТ - говоримо у статті. Адже тема НМТ залишається актуальною
31197

Створюємо освітні презентації за допомогою штучного інтелекту

Пропонуємо огляд найпоширеніших безплатних платформ, які використовують штучний інтелект і дають педагогам змогу без зайвих зусиль створювати сучасні, цікаві, візуально привабливі презентації
956

Педагогічне кредо вчителя: повір у неймовірне — і зможеш зробити неможливе

Чи відіграє педагогічне кредо свою роль у вашій професійній діяльності? Чи ви його склали й забули? Воно справжнє, саме для вас і про вас, чи абстрактне, для веб-сайту школи чи плакату на стіні?
54918