Що таке рівнево-ступенева модель оцінювання

1006

Запитання

Навіщо рівнево-ступенева модель оцінювання і як вона відбувається у школі?

Відповідь

Рівнево-ступенева модель оцінювання опирається на тезу:

  • не можна засвоїти матеріал на вищому рівні, якщо він не засвоєний на нижчому.

За рівнево-ступеневою моделлю оцінювання учень виконує тематичну роботу на рівні:

  • на якому працював під час вивчення теми
  • який засвідчують поточні оцінки учня.

Учням, які під час вивчення теми отримували:

  • 10-12 балів — пропонують тематичні завдання високого рівня; 9 балів їм зараховують автоматично
  • 7-9 балів — виконують тематичні завдання достатнього рівня; 6 балів їм зараховують автоматично
  • 4-6 балів — виконують завдання середнього рівня; 3 бали отримують автоматично
  • менше 4 балів — виконують завдання початкового рівня.

Так тематичне оцінювання поєднують із поточним. Учень, який «пройшов» свій рівень, може перейти до наступного.

12 запитань і відповідей про атестацію

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Як укладати індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами

Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
9170

Яким буде НМТ—2026

Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
1115