Що таке рівнево-ступенева модель оцінювання

535

Запитання

Навіщо рівнево-ступенева модель оцінювання і як вона відбувається у школі?

Відповідь

Рівнево-ступенева модель оцінювання опирається на тезу:

  • не можна засвоїти матеріал на вищому рівні, якщо він не засвоєний на нижчому.

За рівнево-ступеневою моделлю оцінювання учень виконує тематичну роботу на рівні:

  • на якому працював під час вивчення теми
  • який засвідчують поточні оцінки учня.

Учням, які під час вивчення теми отримували:

  • 10-12 балів — пропонують тематичні завдання високого рівня; 9 балів їм зараховують автоматично
  • 7-9 балів — виконують тематичні завдання достатнього рівня; 6 балів їм зараховують автоматично
  • 4-6 балів — виконують завдання середнього рівня; 3 бали отримують автоматично
  • менше 4 балів — виконують завдання початкового рівня.

Так тематичне оцінювання поєднують із поточним. Учень, який «пройшов» свій рівень, може перейти до наступного.

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Коли відпочиватимуть українські школярі влітку 2024

Усупереч складним умовам повномасштабної війни з рф, освітній процес у школах України завершується традиційно влітку. Проте є нюанси, які випливають із поточної ситуації у певних регіонах країни. Що це за умови і як коригується графік літніх канікул – читаймо далі
102

Шляхи подолання дитячої агресії

Чому діти жорстокі одне до одного? Чому вважають, що приниження іншого — привід пишатися собою і свідчення героїзму? Головне — убезпечити дітей від цього. Працюємо в системі «педагоги — учні — батьки» та шукаємо причини та шляхи подолання дитячої агресії в школі
19703

Завершуємо навчальний семестр у школі

На закінчення навчального семестру в закладах загальної середньої освіти педагоги підбивають підсумки роботи, звітують. Нині звіт учителя за семестр — це здебільшого вчасне виставлення оцінок за семестр, коректно заповнені класний журнал і табелі навчальних досягнень учнів
208909

Психолого-педагогічна характеристика учня: як скласти

Часто практичним психологам закладів освіти надходить запит на діагностику дитини та подання результатів обстеження в різні служби. Оптимальним варіантом представлення результатів обстеження є психологічна характеристика учня.
407322