Відповідь
Рівнево-ступенева модель оцінювання опирається на тезу:
не можна засвоїти матеріал на вищому рівні, якщо він не засвоєний на нижчому.
За рівнево-ступеневою моделлю оцінювання учень виконує тематичну роботу на рівні:
- на якому працював під час вивчення теми
- який засвідчують поточні оцінки учня.
Учням, які під час вивчення теми отримували:
- 10-12 балів — пропонують тематичні завдання високого рівня; 9 балів їм зараховують автоматично
- 7-9 балів — виконують тематичні завдання достатнього рівня; 6 балів їм зараховують автоматично
- 4-6 балів — виконують завдання середнього рівня; 3 бали отримують автоматично
- менше 4 балів — виконують завдання початкового рівня.
Так тематичне оцінювання поєднують із поточним. Учень, який «пройшов» свій рівень, може перейти до наступного.
12 запитань і відповідей про атестацію
Що таке формувальне оцінювання учнів та за яким алгоритмом його організовують? Методичні рекомендації щодо формувального оцінювання учнів
Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті.
Нова редакція Порядку конкурсного відбору підручників запрацює з 1 вересня 2025 року. Розповідаємо про ключові зміни та їхній вплив на роботу шкіл.
Свідоцтво досягнень — документ, який дає розгорнуте уявлення про навчальний поступ дитини в школі. У яких класах НУШ цей документ обов'язковий та як його заповнювати — читайте у статті та скачуйте шаблони свідоцтв
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!