Що таке рівнево-ступенева модель оцінювання

1030

Запитання

Навіщо рівнево-ступенева модель оцінювання і як вона відбувається у школі?

Відповідь

Рівнево-ступенева модель оцінювання опирається на тезу:

  • не можна засвоїти матеріал на вищому рівні, якщо він не засвоєний на нижчому.

За рівнево-ступеневою моделлю оцінювання учень виконує тематичну роботу на рівні:

  • на якому працював під час вивчення теми
  • який засвідчують поточні оцінки учня.

Учням, які під час вивчення теми отримували:

  • 10-12 балів — пропонують тематичні завдання високого рівня; 9 балів їм зараховують автоматично
  • 7-9 балів — виконують тематичні завдання достатнього рівня; 6 балів їм зараховують автоматично
  • 4-6 балів — виконують завдання середнього рівня; 3 бали отримують автоматично
  • менше 4 балів — виконують завдання початкового рівня.

Так тематичне оцінювання поєднують із поточним. Учень, який «пройшов» свій рівень, може перейти до наступного.

12 запитань і відповідей про атестацію

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
201

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
273315

Як і навіщо аналізувати урок вчителя

Аналіз уроку — частина внутрішньошкільного контролю. Яка його мета, як підготуватися до відвідування уроку, які типові помилки в аналізуванні уроків мають місце — у статті.
256577

Які заходи до тижня права провести в закладі освіти

Мета тижня правової освіти — сприяти розвитку правової свідомості та відповідальності в учнів, що допоможе їм краще орієнтуватися в правових питаннях та готуватися до активної участі в суспільному житті.
54371