Яке тижневе навантаження вихователя групи продовженого дня
Переглядів: 8555
Запитання
Який обсяг тижневого педагогічного навантаження вихователя групи продовженого дня на ставку?
Відповідь
Обсяг педагогічного навантаження вихователя групи продовженого дня визначене у частині першій статті 25 Закону України «Про загальну середню освіту», а саме:
30 год./тиждень = тарифній ставці.
Вихователь спеціальної школи (школи-інтернату) виконує на ставку тижневий обсяг 25 год.
Розподіляє і затверджує педагогічне навантаження у закладі загальної середньої освіти його керівник.
Статті до теми
602
58
69
56
46
Статті за темою
Усі статті за темоюЦькування на роботі: чи можливо його зупинити?
На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
4951
Як провести цікавий і корисний методичний захід
Як опанувати інтерактивні техніки роботи з педагогами та підготувати інтерактивний методичний захід
3272
Магічне число «56» — ознака літніх відпусток у вчителів
Уже близько літо — час найдовших канікул для учнів та щорічних відпусток для вчителів. Пригадаймо особливості надання відпусток педагогам
135921
Підбиваємо підсумки атестації педагогічних працівників
Що потрібно знати та які документи видати за результатами атестації педагогічних працівників
43177
Вчителю-початківцю, керівнику закладу освіти, вчителю-наставнику все про педагогічну інтернатуру
Ви початківець, який вперше розпочинає свою педагогічну діяльність, чи керівник, що прийняв на роботу молодого спеціаліста, а, можливо, вас призначили наставником до інтерна – у цій статті ви знайдете відповіді, як на законних підставах врегулювати трудові відносини між всіма учасниками навчально-виховного процесу, допомогти адаптуватися молодому педагогові і формувати професійні компетентності з перших кроків
15549