Яке співвідношення індивідуальних та фронтальних занять у дошкільному закладі

2681

Запитання

Яким має бути співвідношення індивідуальних та фронтальних занять у закладі дошкільної освіти, враховуючи рекомендації граничного навантаження на дітей?

Відповідь

Співвідношення індивідуальних та фронтальних занять досить варіативне, адже залежить від багатьох чинників.

Визначальними в цьому питанні є:

  • освітня програма, яку реалізує колектив закладу
  • принцип організації освітнього процесу — предметний чи інтегрований.

Якщо предметні заняття планувати відповідно до обраної програми, то вони займуть левову частку часу, відведеного на пізнавальну діяльність дітей. Індивідуальні ж заняття доведеться проводити під час:

  • прогулянок (тривалість яких не можна скорочувати за жодних обставин)
  • самостійної роботи дітей.

Інтегрований підхід передбачає одне заняття на день та реалізацію поставленої мети протягом проживання теми дня під час різних видів діяльності дітей, організованої у різних формах — підгрупових, парних, індивідуальних тощо. За таких умов доля індивідуальної роботи з дітьми та їхньої самостійної пізнавальної діяльності значно збільшується.

Ліпше, щоб індивідуальні заняття планував вихователь. Адже лише він, щодня спілкуючись із дітьми, може адекватно врахувати їхні інтереси, потреби й можливості.

Справи керівника у жовтні: що проконтролювати

Вебінар ВМДЗ

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Портфоліо вихователя дитячого садка

Портфоліо — це форма презентації педагогом свого педагогічного досвіду. Як створити й оформити портфоліо вихователя закладу дошкільної освіти? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу?
45528