Яка різниця між експериментальним та індивідуальним навчальним планом

1365

Запитання

Навіщо розроблюють експериментальні та індивідуальні навчальні плани та в чому різниця між ними?

Відповідь

Експериментальні навчальні плани (ЕНП) розроблюють, якщо загальноосвітній навчальний заклад бере участь у всеукраїнських експериментах. У такому разі вносять зміни до інваріантної складової Типових навчальних планів. Під час затвердження та погодження ЕНП до них додають копії:

  • наказів про експериментальну роботу
  • документів про надання грифів МОН тощо.

Перелік типових навчальних планів, за якими розробляють робочі навчальні плани, щороку визначає своїм наказом МОН України, як-от і на 2017/2018 навчальний рік

Індивідуальні навчальні плани (ІНП) розроблюють і запроваджують, якщо через специфіку свої діяльності заклад не може використати жоден із варіантів затверджених Типових навчальних планів.

Індивідуальні й експериментальні робочі навчальні плани розробляють лише для класів, у навчальних планах для яких передбачено зазначені вище зміни.

Такі плани затверджують управління освіти, Департамент (Управління) освіти і науки. До 25 серпня вони мають отримати погодження МОН.

Шаблон титульної сторінки експериментального (індивідуального) навчального плану

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Типові навчальні плани для 5-9 класів НУШ

У навчальному плані освітньої програми заклад освіти відображає перелік навчальних предметів та інтегрованих курсів для реалізації кожної освітньої галузі, а також орієнтовний перелік міжгалузевих інтегрованих курсів
131160

Освітній процес за Базовим навчальним планом початкової освіти

Складником Державного стандарту загальної середньої освіти є базовий навчальний план для кожного рівня навчання. Як його використовувати в освітньому процесі, хто відповідає за його складання, хто затверджує –відповіді на ці запитання шукаймо разом у статті
54223

Початкова школа 2025/2026: методичні рекомендації МОН

Освітній процес у 2025/2026 році орієнтується не лише на реалізацію Державного стандарту та ідей Нової української школи, а й на підтримку дітей у складних умовах війни. МОН підготувало низку рекомендацій, що допоможуть організувати навчання якісно, сучасно й водночас без перевантаження учнівства
795