Яка різниця між експериментальним та індивідуальним навчальним планом

1068

Запитання

Навіщо розроблюють експериментальні та індивідуальні навчальні плани та в чому різниця між ними?

Відповідь

Експериментальні навчальні плани (ЕНП) розроблюють, якщо загальноосвітній навчальний заклад бере участь у всеукраїнських експериментах. У такому разі вносять зміни до інваріантної складової Типових навчальних планів. Під час затвердження та погодження ЕНП до них додають копії:

  • наказів про експериментальну роботу
  • документів про надання грифів МОН тощо.

Перелік типових навчальних планів, за якими розробляють робочі навчальні плани, щороку визначає своїм наказом МОН України, як-от і на 2017/2018 навчальний рік

Індивідуальні навчальні плани (ІНП) розроблюють і запроваджують, якщо через специфіку свої діяльності заклад не може використати жоден із варіантів затверджених Типових навчальних планів.

Індивідуальні й експериментальні робочі навчальні плани розробляють лише для класів, у навчальних планах для яких передбачено зазначені вище зміни.

Такі плани затверджують управління освіти, Департамент (Управління) освіти і науки. До 25 серпня вони мають отримати погодження МОН.

Шаблон титульної сторінки експериментального (індивідуального) навчального плану

Вебінар ВМДЗ

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

«Щедрик» — українське диво

«Щедрик» на Різдво щороку — традиційна і безсмертна мелодія. «Гімн дзвонів» — так у всьому світі називають найпопулярнішу щедрівку в обробці композитора Миколи Леонтовича. Тож важливо дітям розказати про нього детальніше. Скористайтеся запропонованим конспектом уроку.
15960

Скільки наскрізних ліній і які наскрізні уміння визначає Нова українська школа

Поняття «наскрізна змістова лінія» і «наскрізні уміння» стали звичними для педагогів. «Освіжіть» знайомство з ними та скористайтеся матеріалами для їх утілення в освітньому процесі
105739

Типові навчальні плани для 5-9 класів НУШ

У навчальному плані освітньої програми заклад освіти відображає перелік навчальних предметів та інтегрованих курсів для реалізації кожної освітньої галузі, а також орієнтовний перелік міжгалузевих інтегрованих курсів
124389