Відповідь
Витяг з протоколу — це точна копія частини тексту оригінального протоколу щодо питання порядку денного засідання педагогічної ради. У ньому відтворюють:
- реквізити бланка
- вступну частину тексту, що стосується:
– обговорюваного питання
– ухваленого рішення.
Хто підписує витяг
Засвідчує витяг зазвичай керівник закладу, проставляючи:
- напис про засвідчення «Згідно з оригіналом»
- назву посади
- особистий підпис
- ініціали та прізвище
- дату.
Зауважте!
Якщо витяг готують для вищої інстанції чи будь-якої іншої установи, то його засвідчують печаткою закладу.
Які обов’язкові реквізити та зміст витягу
З вихідного протоколу засідання педради до витягу переносять:
| незмінно і цілком | | незмінно, але вибірково |
| – назва навчального закладу – дата документа – реєстраційний індекс документа – місце складення документа – заголовок до тексту документа | | - вступну частину тексту, виокремлюючи у порядку денному потрібний пункт (пункти) з їх порядковими номерами
|
- ініціали та прізвища голови засідання і секретаря
| | - основну частину тексту — лише розділ (розділи), що відповідають вибраним пунктам порядку денного засідання
|
Як скласти протокол батьківських зборів легко та ефективно. Скористайтеся поданою структурою протоколу, яка прийнятна для загальних та групових батьківських зборів.
Новий Закон України «Про дошкільну освіту» вступив у дію 01 січня 2025 року. Розглянемо його основні нововведення, структуру, а також з’ясуємо нові типи організації освітньої діяльності
Ми підготували для вас зразок оформлення номенклатури справ закладу освіти, а також підказки і шпаргалки щодо вчасної та ефективної роботи з цим документом.
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення