Як оформити витяг з протоколу засідання педагогічної ради дошкільного закладу

7813

Запитання

Відділ освіти запросив витяг з протоколу засідання педагогічної ради. Як його оформити, з якими реквізитами, хто його підписує?

Відповідь

Витяг з протоколу — це точна копія частини тексту оригінального протоколу щодо питання порядку денного засідання педагогічної ради. У ньому відтворюють:

  • реквізити бланка
  • вступну частину тексту, що стосується:

– обговорюваного питання

– ухваленого рішення.

Хто підписує витяг

Засвідчує витяг зазвичай керівник закладу, проставляючи:

Зауважте!

Якщо витяг готують для вищої інстанції чи будь-якої іншої установи, то його засвідчують печаткою закладу.

Які обов’язкові реквізити та зміст витягу

З вихідного протоколу засідання педради до витягу переносять:

незмінно і цілком

незмінно, але вибірково

  • реквізити:

– назва навчального закладу

– дата документа

– реєстраційний індекс документа

– місце складення документа

– заголовок до тексту документа

  • вступну частину тексту, виокремлюючи у порядку денному потрібний пункт (пункти) з їх порядковими номерами
  • ініціали та прізвища голови засідання і секретаря

  • основну частину тексту — лише розділ (розділи), що відповідають вибраним пунктам порядку денного засідання

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Як скласти протокол батьківських зборів у ЗДО

Як скласти протокол батьківських зборів легко та ефективно. Скористайтеся поданою структурою протоколу, яка прийнятна для загальних та групових батьківських зборів.
108849

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
79239

Вносимо зміни до наказів, виданих у закладі освіти

Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
55870