Міністерство освіти і науки України повідомило дати проведення державної підсумкової атестації, а також оприлюднило вимоги до змісту атестаційних завдань.
Відповідно до Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України (МОН) від 30.12.2014 № 1547 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 лютого 2015 року за № 157/26602 визначено дати проведення державної підсумкової атестації (ДПА). Про це йдеться в наказі «Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2014/2015 навчальному році» від 20.02. 2015 № 192 (далі — наказ № 192).
Так, відповідно до наказу № 192, заплановано провести ДПА у загальноосвітніх навчальних закладах:
- І ступеня — з 12 по 21 травня з трьох предметів: української мови, читання та математики;
- ІІ ступеня —з 1 по 8 червня з трьох предметів: української мови, математики та предмета за вибором навчального закладу;
- ІІІ ступеня — з трьох предметів у два етапи: 24 квітня у пунктах тестування — з української мови у формі ЗНО; з 22 по 28 травня — у навчальних закладах з двох предметів — математики або історії України та предмета за вибором учнів.
КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
Постанова КМУ, якою затверджено новий Порядок утворення та функціонування спеціальних груп вихованців закладів дошкільної освіти, набрала чинності 1 серпня 2025 року. Читайте головне про обов’язки керівника ЗДО, про комплектування спеціальних груп та організацію освітнього процесу в них
Основні положення статті 16-1 Закону про загальну середню освіту: термінологія, організація інклюзивних класів, надання корекційно-розвиткових послуг та ін.
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше