В Україні запустили 56 нових форматів дитячих садків у межах реформи дошкільної освіти
Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму
Міністерство освіти і науки України оголосило про продовження пілотного проєкту зі створення нових типів і форматів дитячих садків. Це частина масштабної реформи дошкільної освіти — першої такої ініціативи за часів незалежності України.
📝👌Картки-шпаргалки до батьківських зборів
Як зазначили в МОН, нові підходи до організації дошкілля мають відповідати реальним потребам дітей, батьків і громад. У співпраці з міжнародними партнерами, зокрема ЮНІСЕФ, та Асоціацією працівників дошкільної освіти, в Україні впроваджуються рішення, які дозволяють:
- Забезпечити професійний догляд та розвиток дітей від 3 місяців;
- Надати доступ до безпечної дошкільної освіти у прифронтових та віддалених районах;
- Створити рівні умови для дітей з особливими освітніми потребами;
- Допомогти батькам поєднувати виховання дітей із професійною самореалізацією.
У МОН підкреслюють, що кожен новий формат дитячого садка — це крок до подолання бар’єрів на шляху до якісної, доступної та інклюзивної освіти для наймолодших українців.
Ініціатива впроваджується в межах Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору, започаткованої першою леді Оленою Зеленською.
56 перших успішних кейсів
01 серпня в Києві відбувся семінар, присвячений впровадженню Закону України «Про дошкільну освіту». Зустріч організувало Міністерство освіти і науки України.
Під час панельної дискусії «Перші успішні кейси впровадження нових типів організації освітньої діяльності» експерти розповіли про проєкт «Покращення доступу до послуг дошкільної освіти в умовах надзвичайних ситуацій та раннього відновлення в Україні».
Проєкт представили:
Ніна Омельяненко, голова правління ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти».
Ольга Косенчук, канд. пед. наук, доцент, виконавчий директор з науково-методичної роботи ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти».
Керівники дитячих садків Чернігівської та Житомирської областей.
Особливу увагу приділили Центрам педагогічного партнерства. Їх представили як ефективну та надихаючу альтернативу традиційній дошкільній освіті. Ці центри, як наголосили спікери, — це не просто освітні заклади. Це про нову культуру взаємодії, спільний розвиток і якісно інший підхід до дитинства.