МОН призначило нового керівника шкільної освіти: хто такий Михайло Альохін
Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму
Міністерство освіти і науки України оголосило про призначення Михайла Альохіна на посаду генерального директора директорату шкільної освіти. Новий керівник має значний досвід у сфері освіти як у державному, так і в приватному секторах.
Михайло Альохін — педагог і освітній менеджер, доктор філософії (PhD) із соціальної роботи, магістр публічного управління та адміністрування, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії та учитель-методист. Має понад 10 років педагогічного стажу, є автором понад 50 наукових публікацій.
Його професійний шлях включає:
- роботу в Криворізькій загальноосвітній школі № 122 як заступника директора з навчально-виховної роботи;
- координацію міжнародного проєкту «Демократична школа», а також національних експериментів «Освіта для сталого розвитку» й «Інтегрований курс “Природничі науки”»;
- участь у робочій групі Державної служби якості освіти щодо апробації інструментів оцінювання освітнього процесу;
- викладання у Київському політехнічному інституті ім. Ігоря Сікорського та Криворізькому економічному інституті КНЕУ ім. Вадима Гетьмана.

Усе про організаційно-управлінську діяльність: відкриття та реорганізація закладу освіти, фінансова самостійність, кадровий менеджмент, охорона праці та цивільний захист. І бонусний модуль: робота закладу освіти під час воєнного стану
Упродовж 2022–2024 років Альохін очолював приватний ліцей «КМДШ» Осокорки, а з липня 2024 до травня 2025 року працював академічним директором усієї мережі приватних закладів освіти «КМДШ». У цій ролі він розробив та впровадив:
- технології тьюторингу та едвайзингу;
- систему проєктних і професійних занурень для старшокласників;
- підходи до професійного розвитку вчителів.
Крім того, Михайло Альохін — сертифікований тренер із проєктного менеджменту й дебатів, випускник програми Київської школи державного управління «Освіта задля успіху українців».
Призначення Михайла Альохіна відбулося в контексті активних реформ у сфері шкільної освіти, і його досвід має стати важливим ресурсом для впровадження якісних змін у системі.