Відбувся семінар-практикум «Методична палітра сучасного вихователя»

Днями педагоги-«дошкільники» Києва підвищували професійну компетентність щодо методичного супроводу освітнього процесу в дошкільному закладі.

17 березня 2015 року в Педагогічному інституті Київського університету імені Бориса Грінченка відбувся семінар-практикум «Методична палітра сучасного вихователя». На заході були присутні фахівці з дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка та Інституту проблем виховання НАПН України, методисти РНМЦ Києва та вихователі-методисти дошкільних закладів столиці.

З вітальним словом до всіх учасників звернулася Ганна БЄЛЄНЬКА, заступник з наукової роботи директора Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, яка наголосила на важливості проведення подібних заходів для підвищення професійної компетентності педагогів.

Відтак Наталія ГАВРИШ, головний науковий співробітник лабораторії дошкільного виховання Інституту проблем виховання НАПН України, професор кафедри дошкільної та початкової освіти Луганського національного педагогічного університету імені Т. Шевченка, окреслила ключові принципи побудови сучасного освітнього процесу в дошкільному закладі, наголосивши на важливості дотримання принципу інтеграції. Активно залучаючи педагогів до інтерактивних форм роботи, вона ознайомила присутніх із методичним конструктором як методом планування та організації освітнього процесу. Наталя ГАВРИШ також надала рекомендації для вихователів щодо роботи із серією сюжетних картин навчально-методичного посібника «Вчимося розповідати. Складання розповідей за серіями сюжетних картин на основі літературних творів».

Із журналом «Методична скарбничка вихователя», в основі якого — блочно-тематичний підхід до планування і здійснення освітньої діяльності за принципом методичного конструктора, ознайомила Наталія САВІНОВА, шеф-редактор методичних видань напряму «Експертус Освіта» Видавничого дому Експертус.

Майстер-клас із використання дидактичного комплекту «Дошколярик: кроки зростання» провели його автори — Ганна БЄЛЄНЬКА та Марина МАШОВЕЦЬ, заступник директора Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.

Учасники семінару активно брали участь у всіх організованих для них формах роботи, а наостанок наголосили на ефективності подібних заходів, попрохавши проводити їх для педагогів різних районів міста.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як оптимізувати рухову діяльність дітей

Потреба в руховій активності природна для кожної дитини. Активні рухи викликають у дітей позитивні емоції та підсилюють усі фізіологічні процеси. Що допоможе вихователю та інструктору з фізкультури забезпечити оптимальну рухову активність дошкільників?
27854

Методична робота в закладі дошкільної освіти

Дізнайтеся про форми організації методичної роботи в дитячому садку, які допоможуть вихователям розвивати свій творчий потенціал, постійно підвищувати професійну кваліфікацію і забезпечать високий рівень проведених занять
47530

Як проводити батьківські збори в школі

Батьківські збори в школі— основний спосіб комунікації педагогічного колективу з батьками. Щоб збори були вдалі, а освітня робота ефективна, розглянемо види, форми проведення, теми батьківських зборів
39077

Аптечки у школі: як правильно укомплектувати та зберігати

Скористайтеся переліком медичних засобів у закладі освіти та дізнайтеся як правильно укомплектувати аптечку. Адже, як правило, діти схильні до травм і ніколи не знаєш в який момент потрібно буде надати допомогу. Важливо у такий момент мати все під рукою, зібране в одному місці.
42294

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді