Відбувся семінар-практикум «Методична палітра сучасного вихователя»

Днями педагоги-«дошкільники» Києва підвищували професійну компетентність щодо методичного супроводу освітнього процесу в дошкільному закладі.

17 березня 2015 року в Педагогічному інституті Київського університету імені Бориса Грінченка відбувся семінар-практикум «Методична палітра сучасного вихователя». На заході були присутні фахівці з дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка та Інституту проблем виховання НАПН України, методисти РНМЦ Києва та вихователі-методисти дошкільних закладів столиці.

З вітальним словом до всіх учасників звернулася Ганна БЄЛЄНЬКА, заступник з наукової роботи директора Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, яка наголосила на важливості проведення подібних заходів для підвищення професійної компетентності педагогів.

Відтак Наталія ГАВРИШ, головний науковий співробітник лабораторії дошкільного виховання Інституту проблем виховання НАПН України, професор кафедри дошкільної та початкової освіти Луганського національного педагогічного університету імені Т. Шевченка, окреслила ключові принципи побудови сучасного освітнього процесу в дошкільному закладі, наголосивши на важливості дотримання принципу інтеграції. Активно залучаючи педагогів до інтерактивних форм роботи, вона ознайомила присутніх із методичним конструктором як методом планування та організації освітнього процесу. Наталя ГАВРИШ також надала рекомендації для вихователів щодо роботи із серією сюжетних картин навчально-методичного посібника «Вчимося розповідати. Складання розповідей за серіями сюжетних картин на основі літературних творів».

Із журналом «Методична скарбничка вихователя», в основі якого — блочно-тематичний підхід до планування і здійснення освітньої діяльності за принципом методичного конструктора, ознайомила Наталія САВІНОВА, шеф-редактор методичних видань напряму «Експертус Освіта» Видавничого дому Експертус.

Майстер-клас із використання дидактичного комплекту «Дошколярик: кроки зростання» провели його автори — Ганна БЄЛЄНЬКА та Марина МАШОВЕЦЬ, заступник директора Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.

Учасники семінару активно брали участь у всіх організованих для них формах роботи, а наостанок наголосили на ефективності подібних заходів, попрохавши проводити їх для педагогів різних районів міста.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Якщо в групі новенька дитина

У ваш дитсадок завітало багато дітей з числа внутрішньо переміщених або на час оздоровчого періоду. Для них все не так, як удома: суворіший розпорядок дня, незнайомі дорослі й діти, незвичні вимоги. Але головна відмінність — розлучення з мамою. Усе це може викликати в дитини напруження і навіть тривожність.
4023

SWOT-аналіз у плануванні методичної роботи

Відсутність плану — це план до провалу. Для перспективного планування різних напрямів діяльності закладу освіти, зокрема й методичної роботи, використовуйте метод SWOT-аналіз
26461

Інтерактивні методи навчання

У чому полягає інтерактивне навчання та які методи використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади
198731

Ігри з дітьми на відпочинку

Нові ігри з конструктором, доміно, кубиками, у які цікаво грати дітям і дорослим. Консультація для батьків дошкільників
6288

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді