Відбувся VI Всеукраїнський форум Microsoft «Вчитель-новатор»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Зустріч однодумців, майстрів своєї справи, отримання нових знань, обмін досвідом — усе це на черговому всеукраїнському форумі, який організувала компанія «Майкрософт Україна».

VI Всеукраїнський форум Microsoft «Вчитель-новатор» відбувся 24 березня у Києві на базі Новопечерської школи. Щороку цей форум стає справжнім святом для вчителів, які ініціюють і запроваджують інновації в освіті. Йому передує всеукраїнський конкурс з однойменною назвою, який компанія «Майкрософт Україна» проводить на виконання програми «Партнерство в навчанні» за сприяння МОН України та Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України.

На форум були запрошені вчителі з різних куточків України, провідні методисти, представники державних освітніх структур, обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти. Усіх їх об’єднало прагнення дізнатися про перспективні новітні технології у сфері освіти, які дають змогу підвищити ефективність навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах, а тим самим і якість загальної середньої освіти.

Під час урочистого відкриття Форуму учасників привітали Ганна Новосад, начальник управління міжнародного співробітництва та європейської інтеграції МОН України; Ольга Свириденко, керівник відділу по роботі із закладами освіти Microsoft Україна; Роман Рудюк, керівник освітніх програм Microsoft; Лариса Ільченко, керівник тематичного напряму «Експертус Освіта» Цифрового видавництва Експертус; Олександр Кохан, директор видавництва «Розумники».

На Форумі відбулося нагородження переможців кількох конкурсів, які проводить Microsoft: міжнародних конкурсів «Учитель-експерт» та «Інноваційні школи», а також XI Всеукраїнського конкурсу «Вчитель-новатор». Окремо було нагороджено переможців Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності для учителів, який проводили ГС «Освіторія», ТОВ «НВК «Новопечерська школа» та МОН України за підтримки компанії «Майкрософт Україна» і розробника програмного забезпечення Corinth.

Завершилася урочиста частина Форуму виступом Наталії Морзе, проректора з інформатизації навчально-наукової та управлінської діяльності Київського університету імені Бориса Грінченка, яка розповіла про тренди ІКТ в освіті.

Далі учасники мали змогу набути практичних навичок використання сучасних ІКТ під час низки майстер-класів:

  • Упровадження хмарних технологій у школі. Створення архітектури у хмарі. Office 365, SharePoint (Світлана Литвинова, канд. пед. наук ІІТЗН НАПН України);
  • Візуалізація. Швидко та зручно. PowerBi, Office Sway (Тетяна Ткаченко, учитель інформатики Новопечерської школи м. Києва);
  • Організація спільної роботи в OneNote, Office Delve (Іван Стромило, учитель інформатики, м. Вінниця);
  • Використання ІКТ в управлінській та методичній діяльності (Вікторія Третяк, головний редактор експертно-правової системи «Експертус Школа»; Катерина Алєксєєнко, головний редактор КОЗА-ДИСКів напряму «Експертус Освіта» Цифрового видавництва Експертус);
  • Педагогічний експеримент «Розумна дитина» - від теорії до практики використання ІКТ (Ярослав Кохан, директор видавництва «Розумники»);
  • Використання QR-кодів в навчальній діяльності (Надія Бурлакова, учитель китайської мови Новопечерської школи м. Києва);
  • НеоЕтикет (Олександр Елькін, Марина Пащенко, продюсери освіти та технологічні гурмани).

«Треба подякувати організаторам Форуму, адже саме завдяки їм ми маємо можливість зустрітися, обмінятися думками, набути нового цікавого досвіду, відвідати майстер-класи, які надихають на нові ідеї, творчі задуми!» - написала у своїй сторінці на Фейсбук одна з переможців конкурсу «Вчитель-новатор» Ірина Аман.

 

Фото Андрія Ребрини.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни

Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
7119

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3188

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді