Педрада у Telegram

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Нумо приєднуйтеся! Підпишіться на наш телеграм-канал — і читайте щодня найсвіжіші та найактуальніші новини📲

Підписуйтесь на наш канал у Telegram!

СтПедрада у Telegramомлюєтеся від пошуку актуальної інформації про освіту? Ми зробили це за вас! Запрошуємо до нашого Telegram-каналу «Педрада. Новини», щоб дізнаватися останні новини, не відриваючись від складання планів, написання наказів чи перевірки зошитів.

Педрада у TelegramТут ви знайдете головні новини, а також посилання на потрібні для вашої роботи ресурси. Приєднуйтесь і будьте в курсі подій! Спільнота колег та однодумців — завжди поруч)

Педрада у Telegram Я З ВАМИ📲

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282525

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
87

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110470

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді