Регламентна комісія та апеляційна комісія — колегіальні робочі органи, які займатимуться підготовкою та проведенням зовнішнього незалежного оцінювання.
Наказом МОН України від 26.12.2014 № 1526 затверджено Положення про регламентну комісію при регіональному центрі оцінювання якості освіти та Положення про апеляційну комісію при Українському центрі оцінювання якості освіти.
Регламентна комісія захищатиме права учасників ЗНО, контролюватиме дотримання вимог регламентів роботи тимчасових організаційно-структурних одиниць (об'єктів), займатиметься вирішенням штатних або нестандартних (позаштатних) ситуацій, пов’язаних із їхньою діяльністю.
Також регламентна комісія розглядатиме апеляційні заяви щодо відмови в реєстрації для участі в зовнішньому оцінюванні тощо.
Основними завданнями апеляційної комісії є: захист прав осіб, які проходили ЗНО, щодо об’єктивності оцінювання сертифікаційних робіт; розгляд апеляційних заяв щодо результатів зовнішнього оцінювання, у тому числі із залученням фахових предметних груп; розгляд заяв учасників зовнішнього оцінювання щодо оскарження рішень регламентних комісій регіональних центрів оцінювання якості освіти, прийнятих щодо них; підготовка та надання об’єктивних висновків щодо порушених в апеляційних заявах питань.
З’ясуємо, як проєктують штатний розпис дошкільного закладу і які зміни врахувати згідно з новим Законом про дошкільну освіту та новими Типовими штатними нормативами. Допоможемо вам внести зміни в штатний розпис, обрати форму та заповнити її без помилок
Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
З'ясуємо чинні положення щодо оплати праці педагогічних працівників закладів дошкільної освіти
Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.