
Циклограма діяльності на місяць
У Міністерстві освіти і науки опублікували Посібник із культури безпеки для учнів дошкільних закладів освіти.
Відповідний посібник може стати важливим інструментом для вихователів, які працюють із дітьми старшого дошкільного віку. Також він допоможе не тільки сформувати в малечі навички безпеки, а й створити середовище довіри й підтримки.
Залучення дітей до активного вивчення цих тем уже на ранніх етапах дасть змогу підготувати їх до можливих небезпек та навчить зберігати спокій у складних ситуаціях.
Зокрема, у посібнику розміщено практичні поради про те, як створити безпечне середовище для дітей, створити емоційний комфорт і використовувати техніки заспокоєння.
Посібник підготовлено Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» у межах проєкту «Підтримка педагогів закладів дошкільної освіти та супровід дітей у надзвичайних ситуаціях» за підтримки ЮНІСЕФ та Міністерства освіти і науки України.
Джерело: МОН
Особливості функціонування внутрішньої системи забезпечення якості дошкільної освіти МОН висвітлило у нових Методичних рекомендаціях. Розглянемо їх
Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
З'ясуємо чинні положення щодо оплати праці педагогічних працівників закладів дошкільної освіти, унормовані МОН відповідно до нового Закону про дошкільну освіту