В ЮНІСЕФ опублікували поради для формування здорових онлайн-звичок дітей і дорослих

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Як сформувати здорові онлайн-звички: 8 порад для дітей і дорослих від ЮНІСЕФ

Використання гаджетів дітьми та дорослими

У пошуках освітніх скарбів: квест для педагогів

Як прищепити дитині здорові онлайн-звички і при цьому зберегти довірливі стосунки?

Найбільш ефективно це можна зробити на власному прикладі, демонструючи як ви слідуєте правилам поведінки в Інтернеті та дотримуєтеся обмежень у використанні гаджетів.

Саме тому ЮНІСЕФ створило інфографіку з порадами про те як формувати здорові онлайн-звички разом з дитиною. 

Поради від #нарівнихонлайн:

  • сімейна вечеря — це час без мобільних телефонів та телевізора: батьки показують дітям, дозвілля без гаджетів — норма;
  • зрозумілі для всіх правила поводження з гаджетами: за скільки часу до сну має бути відкладений телефон, скільки часу ви і діти домовляєтеся проводити онлайн;
  • говорити з дитиною про її досвід онлайн: які речі подобаються і що засмучує, про улюблені ігри і використання різних соціальних мереж;
  • чесно розповісти про можливі онлайн загрози: пояснити що таке кібербулінг, як образи в інтернеті можуть впливати на емоційний і фізичний стан дитини;
  • на дитяче «залипання» в телефоні реагувати не відбиранням гаджету, а ініціюванням розмови із дитиною на теми, що її непокоять;
  • стимулювати в дитині бажання обговорювати з вами (дорослими) навіть неприємні моменти, які виникли при певних діях онлайн або негативні реакції, що їх викликали певні дії — щоразу дякуйте, коли з вами цим поділилися; 
  • проводити час разом із дитиною онлайн: це може бути перегляд відео, соцмереж, гра в ігри, можна спробувати разом зняти відео чи написати допис;
  • досліджуйте цифровий світ разом, але не контролюйте кожен крок дитини онлайн.

За матеріалами ЮНІСЕФ

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54053

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
539

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110765

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11708

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді