Керівники загальноосвітніх навчальних закладів повинні забезпечити розрахунок середнього бала атестата випускників та запис його у додаток до атестата з правого боку в останньому рядку, під назвою предметів, з яких складалася ДПА.
МОН України оприлюднило лист «Про врахування середнього бала документа про загальну середню освіту» від 22.04.2015 № 1/9-209.
Під час конкурсного відбору осіб, які на базі повної загальної середньої освіти вступають до вищих навчальних закладів за сертифікатами Українського центру оцінювання якості освіти, враховується середній бал документа про повну загальну середню освіту.
Відповідно до листа, середній бал документа про повну загальну середню освіту обчислюється за 12-бальною шкалою з округленням до десятих частин бала і розраховується як середнє арифметичне річних оцінок з предметів інваріантної складової навчального плану, виготовлених у додатку до атестата, та оцінок, отриманих за державну підсумкову атестацію.
Розрахунок здійснюється таким чином: кількість предметів, з яких виставлено оцінки = 20; сума балів =193; середній бал = 193 : 20 = 9,65 ≈ 9,7. Предмети, з яких зроблено запис «звільнений (а)», у загальну кількість не враховуються.
Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань.
Виберіть конспект заняття або майстер-клас із художньої праці, що найбільше сподобається вашим вихованцям
Нетрадиційні техніки малювання в дитячому садку для дошкільників: презентація, зразки, алгоритми. Які образотворчі техніки посильні для дітей у молодшій, середній та старшій групах
Долучіть дошкільників до художньо-продуктивної діяльності зі створення іграшок з паперу, картону, ниток. Зробіть із картону та ниток таксу або сконструюйте з паперу лева. Підкажіть дітям, що персонажів для театру також можна виготовити з паперу, наприклад, свинку — для настільного театру, а цілу сімейку котів — для вистави пальчикового театру
Які визначено компетентності вчителів початкових класів та які вміння для їх реалізації важливі