Реалізовуємо варіативну складову дошкільної освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Перед педагогами та батьками часто постає запитання: як забезпечити реалізацію різнобічних здібностей дитини дошкільного віку? Саме з цією метою державний стандарт передбачає варіативну складову дошкільної освіти, яка значно розширює освітній простір дітей. Про варіанти реалізації цієї складової, підготовку старших дошкільників до школи та інше — у квітневому числі журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу».

Оптимальною формою задоволення потреб та інтересів дітей дошкільного віку є поглиблена гурткова робота. Про особливості організації гуртка в дошкільному закладі, зокрема алгоритм дій зі створення гуртка, читайте у матеріалі «Реалізуємо варіативну складову дошкільної освіти» у журналі «Вихователь-методист дошкільного закладу».

Загальновідомо, що збереження здоров’я кожної дитини — це один із основних напрямів діяльності дошкільного навчального закладу. А ефективною формою організації роботи з розвитку здорової та життєво компетентної особистості є гурткова робота. Про особливості організації гурткових занять, співпрацю з родинами дітей, які відвідують гурток, — у статті «Гурток як засіб формування основ здорового способу життя».

У дошкільному навчальному закладі можуть функціонувати гуртки різного профільного спрямування. Так, з метою розвитку мовлення та творчих здібностей дошкільників доцільно організувати, наприклад, літературну студію. Засідання такої студії на теми «Віршування» та «Зустріч із відомим поетом» — у статті «Літературна студія «Поети й поетеси».

У цьому числі пропонуємо добірку матеріалів для роботи зі старшими дошкільниками, зокрема з розвитку мовлення, логіко-математичних здібностей дітей, формування їхніх уявлень про простір і час тощо. Це такі статті, як-от: «Простір і час у житті дитини дошкільного віку», «Математика у грі», «Логіко-математичний розвиток старших дошкільників засобами казки», «Навчаємо дітей грамоти творчо».

Продовжуємо публікувати тренінги для педагогів. Про те, які базові потреби дитини мають стати психологічною основою її взаємин із педагогом, а також як організувати освітніх процес із урахуванням цих потреб, — у тренінгу «Практика реалізації педагогіки розуміння». А поліпшити свою дикцію та техніку мовлення педагоги зможуть під час тренінгу «Техніка мовлення. Робота над удосконаленням дикції».

У цьому числі журналу для вас також:

  • інформація про Усесвітній день молока та рекомендації щодо відзначення цього свята з дошкільниками;
  • конспект інтегрованого заняття для дітей старшого дошкільного віку «Знають дорослі й діти: молоко — найкорисніше у світі»;
  • сценарій музично-спортивної розваги до Дня захисту дітей для дітей середнього дошкільного віку «Спритні рятівники».

Про все це та інше — у квітневому числі журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вибір підручників: що потрібно знати керівництву школи та вчителям

Вибір підручників є одним з важливих елементів для забезпечення якості освіти учнів. Які навчальні матеріали та завдання обрати, найкраще знають вчителі. Тому саме вчителів долучають до участі в конкурсному відборі підручників. Який порядок вибору підручників, які результати цього вибору в 2024/2025 навчальному році – далі у статті
496

Табель обліку використання робочого часу в закладі освіти: правила ведення

Табель обліку використання робочого часу щомісяця складають на всіх працівників закладу освіти. Розглянемо особливості ведення документа, дані якого ураховують під час обчислення заробітної плати та заповнення форм державних статистичних спостережень
45648

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді