Лікарчук розповів про рівень знань абітурієнтів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Учасники ЗНО з української мови і літератури показали низький рівень знань з предметів.

Директор Українського центру оцінювання якості освіти Ігор Лікарчук на конференції оприлюднив підсумки проведення ЗНО з української мови і літератури

Так, за результатами державної підсумкової атестації 19 % випускників отримали оцінку від 1 до 3 балів за дванадцятибальною системою оцінювання.

І. Лікарчук повідомив про те, що лише 158 учасників за тест базового рівня отримали 200 балів. Це менше 1 % від загальної кількості тих, хто брав участь у ЗНО.

Лише 12 осіб отримали максимальну кількість тестових балів — 104, а лише 15 осіб набрали 200 балів за тест поглибленого рівня.

За словами І. Лікарчука, жоден абітурієнт, який складав тест поглибленого рівня, не набрав максимальну кількість тестових балів — 136.

Він також зазначив, що переважна більшість абітурієнтів не може письмово висловлювати свою думку. Лише 334 учасника набрали 20 балів — максимальну кількість за завдання відкритого типу, а 20 % учасників взагалі не написали жодного слова.

За результатами ДПА середній рівень знань з української мови і літератури мають 41% випускників шкіл, а 29% — достатній, що свідчить про низький рівень підготовки.

І. Лікарчук також наголосив на тому, що спеціалізовані заклади теж не забезпечують якісними знаннями учнів. Так, у спеціалізованих школах 6,7 % випускників показало початковий рівень знань з української мови і літератури, у колегіумах — 7,5%, гімназіях — 4,9% випускників.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Профільна середня освіта: державний стандарт

КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
1738

Спеціальні групи в ЗДО: як сформувати й організувати роботу

Постанова КМУ, якою затверджено новий Порядок утворення та функціонування спеціальних груп вихованців закладів дошкільної освіти, набрала чинності 1 серпня 2025 року. Читайте головне про обов’язки керівника ЗДО, про комплектування спеціальних груп та організацію освітнього процесу в них
90

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
4785

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді