Лікарчук розповів про рівень знань абітурієнтів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Учасники ЗНО з української мови і літератури показали низький рівень знань з предметів.

Директор Українського центру оцінювання якості освіти Ігор Лікарчук на конференції оприлюднив підсумки проведення ЗНО з української мови і літератури

Так, за результатами державної підсумкової атестації 19 % випускників отримали оцінку від 1 до 3 балів за дванадцятибальною системою оцінювання.

І. Лікарчук повідомив про те, що лише 158 учасників за тест базового рівня отримали 200 балів. Це менше 1 % від загальної кількості тих, хто брав участь у ЗНО.

Лише 12 осіб отримали максимальну кількість тестових балів — 104, а лише 15 осіб набрали 200 балів за тест поглибленого рівня.

За словами І. Лікарчука, жоден абітурієнт, який складав тест поглибленого рівня, не набрав максимальну кількість тестових балів — 136.

Він також зазначив, що переважна більшість абітурієнтів не може письмово висловлювати свою думку. Лише 334 учасника набрали 20 балів — максимальну кількість за завдання відкритого типу, а 20 % учасників взагалі не написали жодного слова.

За результатами ДПА середній рівень знань з української мови і літератури мають 41% випускників шкіл, а 29% — достатній, що свідчить про низький рівень підготовки.

І. Лікарчук також наголосив на тому, що спеціалізовані заклади теж не забезпечують якісними знаннями учнів. Так, у спеціалізованих школах 6,7 % випускників показало початковий рівень знань з української мови і літератури, у колегіумах — 7,5%, гімназіях — 4,9% випускників.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275516

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22086

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264524

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
1982

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді