Індекс інклюзії в дошкільному закладі

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Як створити освітній простір у дошкільному навчальному закладі на основі індексу інклюзії? Які особливості фізичного виховання дітей із порушенням зору? Що таке «орієнтовна ігрова експрес-діагностика» та які особливості її проведення? Докладніше про це та інше — у лютневому числі журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу»

Як створити освітній простір у дошкільному навчальному закладі на основі індексу інклюзії? Які особливості фізичного виховання дітей із порушенням зору? Що таке «орієнтовна ігрова експрес-діагностика» та які особливості її проведення? Докладніше про це та інше — у лютневому числі журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу».

 

Для становлення особистості дитини вкрай важливо, щоб освітній простір, у якому вона перебуває, відповідав потребам і можливостям дитини незалежно від особливостей її психофізичного розвитку. Порадами щодо створення такого освітнього середовища на основі інклюзивних цінностей, а також роздумами щодо шляхів гуманізації дошкільної освіти діляться наші автори.

У лютневому числі для вас — добірка матеріалів щодо використання в дошкільному закладі здоров’язбережувальних технологій, зокрема освітньої кінезіології, йоги та Су-Джок терапії. Фахівці ознайомлюють і з особливостями фізичного виховання дітей із порушенням зору в спеціальному дошкільному навчальному закладі.

Важливим компонентом і показником особистісної компетентності дитини є розвинена воля. Про те, чим особливий процес розвитку вольової поведінки дитини та якими засобами, методами та прийомами педагог може загартовувати волю дошкільників, — у другому числі журналу.

На сторінках лютневого числа — рекомендації щодо розумного використання засобів заохочення та оцінювання діяльності дітей та практичний інструментарій для визначення рівня індивідуального розвитку дитини — орієнтовна ігрова експрес-діагностика.

До вашої уваги в другому числі також:

  • орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на березень;
  • інформаційний стенд «Хвалити не можна карати»;
  • рекомендації щодо відзначення Усесвітнього дня здоров’я;
  • конспект фізкультурного заняття «Козацьке тренування» для дітей середнього та старшого дошкільного віку;
  • конспект заняття для дітей старшого дошкільного віку з порушенням зору «Про здоров’я, друже, дбай — корисну їжу ти вживай».

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275516

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22086

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264524

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
1982

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді