Як створити освітній простір у дошкільному навчальному закладі на основі індексу інклюзії? Які особливості фізичного виховання дітей із порушенням зору? Що таке «орієнтовна ігрова експрес-діагностика» та які особливості її проведення? Докладніше про це та інше — у лютневому числі журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу».
Для становлення особистості дитини вкрай важливо, щоб освітній простір, у якому вона перебуває, відповідав потребам і можливостям дитини незалежно від особливостей її психофізичного розвитку. Порадами щодо створення такого освітнього середовища на основі інклюзивних цінностей, а також роздумами щодо шляхів гуманізації дошкільної освіти діляться наші автори.
У лютневому числі для вас — добірка матеріалів щодо використання в дошкільному закладі здоров’язбережувальних технологій, зокрема освітньої кінезіології, йоги та Су-Джок терапії. Фахівці ознайомлюють і з особливостями фізичного виховання дітей із порушенням зору в спеціальному дошкільному навчальному закладі.
Важливим компонентом і показником особистісної компетентності дитини є розвинена воля. Про те, чим особливий процес розвитку вольової поведінки дитини та якими засобами, методами та прийомами педагог може загартовувати волю дошкільників, — у другому числі журналу.
На сторінках лютневого числа — рекомендації щодо розумного використання засобів заохочення та оцінювання діяльності дітей та практичний інструментарій для визначення рівня індивідуального розвитку дитини — орієнтовна ігрова експрес-діагностика.
До вашої уваги в другому числі також:
- орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на березень;
- інформаційний стенд «Хвалити не можна карати»;
- рекомендації щодо відзначення Усесвітнього дня здоров’я;
- конспект фізкультурного заняття «Козацьке тренування» для дітей середнього та старшого дошкільного віку;
- конспект заняття для дітей старшого дошкільного віку з порушенням зору «Про здоров’я, друже, дбай — корисну їжу ти вживай».