Індекс інклюзії в дошкільному закладі

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Як створити освітній простір у дошкільному навчальному закладі на основі індексу інклюзії? Які особливості фізичного виховання дітей із порушенням зору? Що таке «орієнтовна ігрова експрес-діагностика» та які особливості її проведення? Докладніше про це та інше — у лютневому числі журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу»

Як створити освітній простір у дошкільному навчальному закладі на основі індексу інклюзії? Які особливості фізичного виховання дітей із порушенням зору? Що таке «орієнтовна ігрова експрес-діагностика» та які особливості її проведення? Докладніше про це та інше — у лютневому числі журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу».

 

Для становлення особистості дитини вкрай важливо, щоб освітній простір, у якому вона перебуває, відповідав потребам і можливостям дитини незалежно від особливостей її психофізичного розвитку. Порадами щодо створення такого освітнього середовища на основі інклюзивних цінностей, а також роздумами щодо шляхів гуманізації дошкільної освіти діляться наші автори.

У лютневому числі для вас — добірка матеріалів щодо використання в дошкільному закладі здоров’язбережувальних технологій, зокрема освітньої кінезіології, йоги та Су-Джок терапії. Фахівці ознайомлюють і з особливостями фізичного виховання дітей із порушенням зору в спеціальному дошкільному навчальному закладі.

Важливим компонентом і показником особистісної компетентності дитини є розвинена воля. Про те, чим особливий процес розвитку вольової поведінки дитини та якими засобами, методами та прийомами педагог може загартовувати волю дошкільників, — у другому числі журналу.

На сторінках лютневого числа — рекомендації щодо розумного використання засобів заохочення та оцінювання діяльності дітей та практичний інструментарій для визначення рівня індивідуального розвитку дитини — орієнтовна ігрова експрес-діагностика.

До вашої уваги в другому числі також:

  • орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на березень;
  • інформаційний стенд «Хвалити не можна карати»;
  • рекомендації щодо відзначення Усесвітнього дня здоров’я;
  • конспект фізкультурного заняття «Козацьке тренування» для дітей середнього та старшого дошкільного віку;
  • конспект заняття для дітей старшого дошкільного віку з порушенням зору «Про здоров’я, друже, дбай — корисну їжу ти вживай».
додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни

Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
7106

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3153

Адаптація дитини до дитячого садка: вдало пройдемо разом

Адаптація — це випробування не лише для малюка, а й для всієї родини. Як пройти його легко та без сліз? У нашій статті ми розповідаємо про три головні чинники, що впливають на успішну адаптацію: досвід дитини, підготовка батьків і професіоналізм педагогів. Дізнайтеся, як допомогти вашому малюку звикнути до нового середовища, уникнути типових помилок і зробити період адаптації спокійним та радісним.
792

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
274189

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді