Проєкт створення спеціальних класів у закладах освіти: як долучитися до обговорення?

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН пропонує для громадського обговорення проєкт порядку утворення та умов функціонування спеціальних класів у закладах загальної середньої освіти

Створення спеціальних класів у школах

Контроль за системою НАССР: чотири кроки

У Міністерстві освіти і науки пропонують для громадського обговорення проєкт Порядку утворення та умов функціонування спеціальних класів у закладах загальної середньої освіти.

Детальніше ознайомитися з проєктом можна в прикріпленому документі. 

Зокрема, проєкт розроблено в рамках виконання Плану заходів на 2023—2024 роки з реалізації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 372-р.

Свої коментарі, зауваження та пропозиції до відповідного проєкту акта можна надсилати в довільній формі до 05 червня 2024 року на електронну адресу: [email protected]. Контактна особа для надання консультацій: Неля Корецька.

Результати громадського обговорення будуть опубліковані на сайті Міністерства освіти і науки України в період з 06 по 10 червня 2024 року.

За матеріалами МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
263

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54180

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
747

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
111012

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді