МОН роз’яснило чому не відбулося підвищення зарплат вчителям

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У Міністерстві освіти і науки пояснили чому підвищення зарплат з 1 квітня 2024 року не відбулося

Підвищення зарплат вчителям

Підвищення заробітної плати-2024

Кілька місяців тому міністр освіти і науки України Оксен Лісовий анонсував підвищення зарплати педагогам з січня та з квітня 2024 року. Тому вчителі очікували на збільшення оплати праці.

Зі свого боку в Міністерстві освіти і науки надали роз’яснення щодо того, чи зросла зарплата освітян з 1 квітня. Проте не все так просто.

Як зазначили в освітньому відомстві, підвищення зарплат бюджетникам мало відбуватися у межах загального підвищення розміру посадового окладу працівника І тарифного розряду і відповідної зміни усієї єдиної тарифної сітки.

Зокрема, відповідне рішення ухвалює уряд за поданням Міністерства економіки України. Тому відповідне детальне роз’яснення необхідно запрошувати саме в Мінекономіки. 

Відомо, що підвищення зарплат освітянам було передбачено у Пояснювальній записці до проєкту Державного бюджету України на 2024 рік та передбачили видатки на «встановлення посадового окладу працівника І тарифного розряду ЄТС з 1 січня 2024 року у розмірі 3195 гривень, а з 1 квітня 2024 року — 3600 гривень».

Однак у Кабінеті Міністрів України не ухвалили цей проєкт постанови у вищевказаному вигляді. Ухвалена від 12 січня 2024 року постанова КМУ «Деякі питання оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» встановлює таке: «Посадові оклади (тарифні ставки) з 1 січня 2024 року розраховують, зважаючи на розмір посадового окладу (тарифної ставки) працівника 1 тарифного розряду 3195 гривень».

Джерело: Освіторія

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
23

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110406

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11604

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17700

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді