Освіта для сталого розвитку

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Зберегти навколишнє середовище задля виживання і безперервного прогресу цивілізації ми зможемо, якщо проявлятимемо культуру ощадливого та відповідального ставлення до природного та соціального оточення, а також навчатимемо цього учнів. Тож головною темою травневого номеру журналу «Заступник директора школи» стала освіта для сталого розвитку.

Як створити у навчальному закладі таке навчально-виховне середовище, у якому формуватиметься світогляд учнів, спрямований на сталий розвиток суспільства? Як підвищити якість виховання екологічної культури в учнів? Спланувати виховну роботу в класі? Скористайтеся досвідом колег та методичними рекомендаціями науковців, представленими у публікаціях чергового числа журналу «Заступник директора школи».

У публікації «Турбуймося про майбутнє сьогодні» ви дізнаєтеся основні ідеї освіти для сталого розвитку, сутність педагогіки емпаурменту, з’ясуєте змістове наповнення нового навчального предмета «Уроки для сталого розвитку», а також вам у пригоді стане опитувальник «Мій стиль життя». Публікація «Школа друзів планети» містить методичні рекомендації науковців щодо реалізації мети і завдань цього курсу за вибором. Також у травневому номері журналу педагоги-практики поділяться з вами досвідом створення шкіл сприяння сталому розвитку, зокрема розкриють питання організації навчально-виховного процесу в системі сталого розвитку, інтеграції зусиль учнівського та педагогічного колективів задля втілення в життя ідей сталого розвитку, залучення батьків до діяльності школи в напрямі сталого розвитку суспільства. Ви дізнаєтеся, як організувати семінар з елементами тренінгу для вчителів «Педагогіка емпаурменту: цілепокладання і зміна поведінки», визначити ефективність діяльності навчального закладу в напрямі сталого розвитку.

Формувати екологічну культуру учнів ліпше під час інтегрованого навчання. Як провести в навчальному закладі День інтеграції «Екологія природи через екологію душі», детально висвітлено в публікації цього числа журналу. До неї подано також план проведення заходів, яким зможе скористатися заступник директора школи під час їх планування.

Переконати учнів у важливості природоохоронної діяльності та залучити до цього їхніх батьків можна завдяки екопроектам. Як організувати і реалізувати екопроект на практиці, читайте у публікації «Екопроект «Побачив дим — борися з ним!».

Також у травневому числі журналу:

  • орієнтовний план виховної роботи з учнями 1–4-х класів «Криниці людяності»;
  • матеріали про уникнення хронічного стресу, якими можна скористатися для оформлення інформаційного стенда;
  • роз’яснення експерта про те, як визначити заробітну плату педагогів, які атестувалися, оформити наказ про результати атестації педагогів.

Докладніше про все це — у журналі «Заступник директора школи» № 05/2015.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Тренер-АІ: як штучний інтелект змінює онлайн-уроки фізкультури

Чи замінить ШІ вчителя? Ні. Але він осучаснить уроки НУШ, компенсує відсутність очного контролю та зекономить час на підготовку. Використовуйте ШІ для кращої педагогічної взаємодії - про це далі у статті
142

Графік відпусток у закладі освіти

Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
62441

Від рутини до творчості: як використовувати штучний інтелект в методичній роботі

Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
2774

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1719

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді