Освіта для сталого розвитку

Зберегти навколишнє середовище задля виживання і безперервного прогресу цивілізації ми зможемо, якщо проявлятимемо культуру ощадливого та відповідального ставлення до природного та соціального оточення, а також навчатимемо цього учнів. Тож головною темою травневого номеру журналу «Заступник директора школи» стала освіта для сталого розвитку.

Як створити у навчальному закладі таке навчально-виховне середовище, у якому формуватиметься світогляд учнів, спрямований на сталий розвиток суспільства? Як підвищити якість виховання екологічної культури в учнів? Спланувати виховну роботу в класі? Скористайтеся досвідом колег та методичними рекомендаціями науковців, представленими у публікаціях чергового числа журналу «Заступник директора школи».

У публікації «Турбуймося про майбутнє сьогодні» ви дізнаєтеся основні ідеї освіти для сталого розвитку, сутність педагогіки емпаурменту, з’ясуєте змістове наповнення нового навчального предмета «Уроки для сталого розвитку», а також вам у пригоді стане опитувальник «Мій стиль життя». Публікація «Школа друзів планети» містить методичні рекомендації науковців щодо реалізації мети і завдань цього курсу за вибором. Також у травневому номері журналу педагоги-практики поділяться з вами досвідом створення шкіл сприяння сталому розвитку, зокрема розкриють питання організації навчально-виховного процесу в системі сталого розвитку, інтеграції зусиль учнівського та педагогічного колективів задля втілення в життя ідей сталого розвитку, залучення батьків до діяльності школи в напрямі сталого розвитку суспільства. Ви дізнаєтеся, як організувати семінар з елементами тренінгу для вчителів «Педагогіка емпаурменту: цілепокладання і зміна поведінки», визначити ефективність діяльності навчального закладу в напрямі сталого розвитку.

Формувати екологічну культуру учнів ліпше під час інтегрованого навчання. Як провести в навчальному закладі День інтеграції «Екологія природи через екологію душі», детально висвітлено в публікації цього числа журналу. До неї подано також план проведення заходів, яким зможе скористатися заступник директора школи під час їх планування.

Переконати учнів у важливості природоохоронної діяльності та залучити до цього їхніх батьків можна завдяки екопроектам. Як організувати і реалізувати екопроект на практиці, читайте у публікації «Екопроект «Побачив дим — борися з ним!».

Також у травневому числі журналу:

  • орієнтовний план виховної роботи з учнями 1–4-х класів «Криниці людяності»;
  • матеріали про уникнення хронічного стресу, якими можна скористатися для оформлення інформаційного стенда;
  • роз’яснення експерта про те, як визначити заробітну плату педагогів, які атестувалися, оформити наказ про результати атестації педагогів.

Докладніше про все це — у журналі «Заступник директора школи» № 05/2015.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як природно навчати іноземної мови в дошкільному віці

Чому педагоги дошкільних закладів з гордістю заявляють, що їхні вихованці вже у молодшій групі вивчають іноземні мови, у середній — розв’язують математичні рівняння, а в старшій — вивчають основи комп’ютерної грамотності? Чи варто починати навчання іноземної мови в дошкільному віці?
3869

Заняття з англійської мови в дитячому садку

Виберіть конспект заняття з англійської мови в дитячому садку, що найліпше підійде вашим вихованцям, а також скачайте інфорграфіку із вправами для дітей різного віку.
30093

Виховуємо патріотів на заняттях з англійської мови

Виховувати в дітей патріотичні почуття можна навіть під час вивчення іноземної мови. Поговоріть із дошкільниками на заняттях з англійської мови про Батьківщину, неповторність її природи, про суспільні й сімейні цінності
3862

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді