Освіта для сталого розвитку

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Зберегти навколишнє середовище задля виживання і безперервного прогресу цивілізації ми зможемо, якщо проявлятимемо культуру ощадливого та відповідального ставлення до природного та соціального оточення, а також навчатимемо цього учнів. Тож головною темою травневого номеру журналу «Заступник директора школи» стала освіта для сталого розвитку.

Як створити у навчальному закладі таке навчально-виховне середовище, у якому формуватиметься світогляд учнів, спрямований на сталий розвиток суспільства? Як підвищити якість виховання екологічної культури в учнів? Спланувати виховну роботу в класі? Скористайтеся досвідом колег та методичними рекомендаціями науковців, представленими у публікаціях чергового числа журналу «Заступник директора школи».

У публікації «Турбуймося про майбутнє сьогодні» ви дізнаєтеся основні ідеї освіти для сталого розвитку, сутність педагогіки емпаурменту, з’ясуєте змістове наповнення нового навчального предмета «Уроки для сталого розвитку», а також вам у пригоді стане опитувальник «Мій стиль життя». Публікація «Школа друзів планети» містить методичні рекомендації науковців щодо реалізації мети і завдань цього курсу за вибором. Також у травневому номері журналу педагоги-практики поділяться з вами досвідом створення шкіл сприяння сталому розвитку, зокрема розкриють питання організації навчально-виховного процесу в системі сталого розвитку, інтеграції зусиль учнівського та педагогічного колективів задля втілення в життя ідей сталого розвитку, залучення батьків до діяльності школи в напрямі сталого розвитку суспільства. Ви дізнаєтеся, як організувати семінар з елементами тренінгу для вчителів «Педагогіка емпаурменту: цілепокладання і зміна поведінки», визначити ефективність діяльності навчального закладу в напрямі сталого розвитку.

Формувати екологічну культуру учнів ліпше під час інтегрованого навчання. Як провести в навчальному закладі День інтеграції «Екологія природи через екологію душі», детально висвітлено в публікації цього числа журналу. До неї подано також план проведення заходів, яким зможе скористатися заступник директора школи під час їх планування.

Переконати учнів у важливості природоохоронної діяльності та залучити до цього їхніх батьків можна завдяки екопроектам. Як організувати і реалізувати екопроект на практиці, читайте у публікації «Екопроект «Побачив дим — борися з ним!».

Також у травневому числі журналу:

  • орієнтовний план виховної роботи з учнями 1–4-х класів «Криниці людяності»;
  • матеріали про уникнення хронічного стресу, якими можна скористатися для оформлення інформаційного стенда;
  • роз’яснення експерта про те, як визначити заробітну плату педагогів, які атестувалися, оформити наказ про результати атестації педагогів.

Докладніше про все це — у журналі «Заступник директора школи» № 05/2015.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Новий вимір професії вчителя: які компетентності є ключовими сьогодні

Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
57741

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17600

Визначаємо відповідність педагогічного працівника кваліфікаційній категорії

Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
46133

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді