Діти-винахідники вразили інноваціями на Всеукраїнському науковому LEGO-турнірі

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Цими вихідними у Києві відбувся Перший Всеукраїнський науковий LEGO-турнір (FIRST LEGO League), в якому взяли участь винахідники від 9 до 16 років. Діти презентували механізми для переробки пластикових стаканчиків, автономних роботів на гусеницях для патрулювання місцевості, пропонували нові методи утилізації батарейок

Цими вихідними у Києві відбувся Перший Всеукраїнський науковий LEGO-турнір ( далі — FIRST  LEGO League), в якому взяли участь винахідники від 9 до 16 років.

Діти презентували механізми для переробки пластикових стаканчиків, автономних роботів на гусеницях для патрулювання місцевості, пропонували нові методи утилізації батарейок. Переможцем FIRST  LEGO League стала команда Newton's school з Технічної студії «Винахідник» міста Києва, яка запропонувала відправляти сміття у космос для знищення на Сонці за допомогою космічного ліфта та дронів.

«Космічний ліфт значно зменшить вартість відправки вантажів та людей у космос: його запуск складе всього 1% від тої ціни, яку нині треба сплатити, щоби полетіти в космос на ракеті. А згідно з оцінками експертів NASA, вартість виведення на орбіту 1 кг вантажу за допомогою космічного ліфта не перевищуватиме 1,5 долара», — пояснюють ідею переможці турніру, члени команди Newton's school.

Загалом участь у турнірі взяли 35 команд зі Львова, Києва, Харкова, Чернігова, Запоріжжя, Кіровограда, Кам’янець-Подільська, Вінниці, Святогорська, Золотоноші, Гельмязіва та Сміли. Всі діти отримали нагороди та подарунки від компанії LEGO, а переможці – запрошення до офісу IT-компанії MacPaw. Окрім того, одна з команд незабаром поїде до США на Всесвітній чемпіонат FIRST LEGO League, де представить Україну серед  290 000 інших учасників з 80 країн світу.

Міжнародна програма FIRST  LEGO League базується на двох принципах – зв'язок з реальним життям та дослідницький підхід, здатний розкрити творчий потенціал учнів. Учасники, використовуючи свою уяву та винахідливість, продемонстрували унікальних автономних роботів, яких вони конструювали з LEGO-деталей, датчиків, моторів — для виконання різноманітних місій. Також вони представили власні стартап-проекти на тему: «Сміття — це прихований скарб», які готували протягом останніх трьох місяців.

«FIRST LEGO League — це найсучасніша міжнародна програма навчання дітей шляхом залучення їх до вирішення актуальних питань через дослідницьку, проектну діяльність та командну співпрацю, — розповідає Оксана СТОЄЦЬКА, організатор FIRST LEGO League. — Діти розвивають ті навички, які знадобляться їм у майбутньому. Дуже сильним мотиватором для них є розуміння, що їх ідеї дійсно можуть змінити світ на краще. Майбутнє належить нашим дітям і вони можуть впливати на нього вже сьогодні».

Гості заходу також не залишились осторонь. Вони не лише стали свідками видовищних ігор роботів, а й самі зіграли в робофутбол та взяли участь у робоперегонах. Найдопитливіші відвідали майстер-класи від Технічної студії «Винахідник», під час яких діти мали змогу навчитися програмувати складних роботів або ж виконувати найпростіші математичні операції за допомогою конструктора LEGO. Музикальною родзинкою заходу став виступ чарівної Анни Трінчер — представниці України на Дитячому конкурсі пісні Євробачення 2015, фіналістки другого сезону телепроекту «Голос. Діти». 

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Створюємо освітні презентації за допомогою штучного інтелекту

Пропонуємо огляд найпоширеніших безплатних платформ, які використовують штучний інтелект і дають педагогам змогу без зайвих зусиль створювати сучасні, цікаві, візуально привабливі презентації
2957

Портфоліо вихователя: що це, навіщо і як його оформити

Портфоліо вихователя — це спосіб продемонструвати свій підхід до професії, показати себе як фахівця, який постійно розвивається. Як створити й оформити портфоліо вихователя дошкільного закладу? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу? Про це — у статті.
51487

Комплексне оцінювання розвитку дитини в інклюзивно-ресурсному центрі

Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну освіту. Розглянемо порядок його проведення та документальний супровід
56602

Інтерактивні методи навчання для усіх: від дошкільників до педагогів

Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
219599

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді