МОН розробляє Концепцію надання логопедичних послуг у системі освіти

Підтримка особистісного здоров'я: акценти
У Міністерстві освіти і науки працюють над створенням Концепції надання логопедичних послуг у системі освіти.
Таку інформацію зазначено в наказі відомства.
Для розроблення Концепції надання логопедичних послуг працює робоча група. Про її склад можна ознайомитися в документі наказу.
Насамперед, до 15 травня 2024 року робоча група має розробити згадану вище Концепцію, а також:
- положення про логопедичні пункти в системі освіти;
- методичні рекомендації щодо впровадження оновлених підходів до забезпечення надання логопедичних послуг у системі освіти.
Відповідно до наказу МОН, до 1 липня 2024 року Директорат шкільної та інклюзивної освіти має опрацювати надані пропозиції та подати на затвердження керівництву МОН відповідний наказ.
Розроблення Концепції надання логопедичних послуг відбувається у межах Плану заходів на 2023-2024 роки з реалізації Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року.
За матеріалами НУШ
Адаптація — це випробування не лише для малюка, а й для всієї родини. Як пройти його легко та без сліз? У нашій статті ми розповідаємо про три головні чинники, що впливають на успішну адаптацію: досвід дитини, підготовка батьків і професіоналізм педагогів. Дізнайтеся, як допомогти вашому малюку звикнути до нового середовища, уникнути типових помилок і зробити період адаптації спокійним та радісним.
З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року
Як має проходити атестація педагогічних працівників, що враховувати відповідно до Положення про атестацію – оглядаємо у статті
Особливості функціонування внутрішньої системи забезпечення якості дошкільної освіти МОН висвітлило у нових Методичних рекомендаціях. Розглянемо їх
Зміст освітнього процесу в закладі дошкільної освіти реалізовують відповідно до вимог чинних програм розвитку, виховання й навчання дітей. Вибір програм на навчальний рік обговорює та затверджує педагогічна рада закладу. Перелік програм подаємо у статті