У МОН підписали меморандум з Palantir для створення безпечної очної освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН і Palantir підписали меморандум про співпрацю щодо безпечної очної освіти в школах

Безпечне освітнє середовище

📝Оновлений Санітарний регламент для ЗДО

Міністерство освіти і науки України та світовий лідер із розроблення програмного забезпечення для технологій ШІ Palantir підписали меморандум про співпрацю з метою сприяння якісним трансформаціям у сфері освіти та забезпечення якнайбільшої кількості дітей доступом до безпечного очного навчання.

«МОН активно співпрацює з Palantir та вже використовує технології зі штучним інтелектом, які надає компанія. Командою міністерства розроблено методику оцінювання ризиків безпеки в системі освіти. Це аналіз усіх регіонів на відповідність безпекових умов для відновлення безпечного очного навчання», — зауважив заступник міністра освіти і науки Дмитро Завгородній.

Серед основних аспектів співпраці:

  • аналіз освітніх і фінансових даних, поточної моделі освітньої системи, щоб на основі цієї інформації перетворювати освітні заклади радянського зразка на сучасні інноваційні простори;
  • оцінювання безпекової ситуації в громадах для того, щоб створити всі необхідні умови для очного навчання дітей у закладах освіти, а також визначити пріоритетні школи, дитячі садки та громади для побудови укриттів;
  • аналіз даних про успіхи дітей у навчанні, їхню кореляцію з безпековою ситуацією та іншими факторами, щоб далі ухвалювати управлінські рішення щодо подальшої трансформації окремих закладів освіти та системи української освіти загалом;
  • надання інноваційних технологій, зокрема ШІ, а також аналітичних інструментів для ухвалення ефективних управлінських рішень закладами освіти, громадами, органами місцевого самоврядування та урядом.
  • моделювання мережі підтримки зв’язків з українськими дітьми, які вимушено перебувають за кордоном, через впровадження українознавчого компонента у визначених органами місцевого самоврядування закладах шкільної освіти.

«Сьогоднішня угода зміцнює непохитну підтримку України з боку Palantir через технологічну допомогу українським військовим, вимушеним переселенцям за кордоном, розслідуванню воєнних злочинів та критично важливим роботам із розмінування. Партнерство сприятиме зменшенню кількості дітей, які були позбавлені права на якісну освіту через російську агресію, а також посилюватиме ефективний розвиток країни в довгостроковій перспективі», — акцентував старший віцепрезидент Palantir у Європі Луїс Мослі. 

За матеріалами МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1702

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
327

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54251

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
786

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
111119

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді