У МОН підписали меморандум з Palantir для створення безпечної очної освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН і Palantir підписали меморандум про співпрацю щодо безпечної очної освіти в школах

Безпечне освітнє середовище

📝 Нова Інструкція з діловодства в ЗДО

Міністерство освіти і науки України та світовий лідер із розроблення програмного забезпечення для технологій ШІ Palantir підписали меморандум про співпрацю з метою сприяння якісним трансформаціям у сфері освіти та забезпечення якнайбільшої кількості дітей доступом до безпечного очного навчання.

«МОН активно співпрацює з Palantir та вже використовує технології зі штучним інтелектом, які надає компанія. Командою міністерства розроблено методику оцінювання ризиків безпеки в системі освіти. Це аналіз усіх регіонів на відповідність безпекових умов для відновлення безпечного очного навчання», — зауважив заступник міністра освіти і науки Дмитро Завгородній.

Серед основних аспектів співпраці:

  • аналіз освітніх і фінансових даних, поточної моделі освітньої системи, щоб на основі цієї інформації перетворювати освітні заклади радянського зразка на сучасні інноваційні простори;
  • оцінювання безпекової ситуації в громадах для того, щоб створити всі необхідні умови для очного навчання дітей у закладах освіти, а також визначити пріоритетні школи, дитячі садки та громади для побудови укриттів;
  • аналіз даних про успіхи дітей у навчанні, їхню кореляцію з безпековою ситуацією та іншими факторами, щоб далі ухвалювати управлінські рішення щодо подальшої трансформації окремих закладів освіти та системи української освіти загалом;
  • надання інноваційних технологій, зокрема ШІ, а також аналітичних інструментів для ухвалення ефективних управлінських рішень закладами освіти, громадами, органами місцевого самоврядування та урядом.
  • моделювання мережі підтримки зв’язків з українськими дітьми, які вимушено перебувають за кордоном, через впровадження українознавчого компонента у визначених органами місцевого самоврядування закладах шкільної освіти.

«Сьогоднішня угода зміцнює непохитну підтримку України з боку Palantir через технологічну допомогу українським військовим, вимушеним переселенцям за кордоном, розслідуванню воєнних злочинів та критично важливим роботам із розмінування. Партнерство сприятиме зменшенню кількості дітей, які були позбавлені права на якісну освіту через російську агресію, а також посилюватиме ефективний розвиток країни в довгостроковій перспективі», — акцентував старший віцепрезидент Palantir у Європі Луїс Мослі. 

За матеріалами МОН

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Відпустки вчителів – 2025: тривалість, порядок надання та оплати

З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
168913

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
71921

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
8131

Моніторинг якості освіти в школі: хто, як і навіщо контролює освітній процес

Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти
35106

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді