
Автономізація фінансів ЗДО: розв’язуємо робочі ситуації
Міністерство освіти і науки України не має повноважень закривати школи. Це можуть робити місцеві органи самоврядування.
Таку інформацію зазначив міністр освіти і науки Оксен Лісовий.
За його словами, молодшу сільську школу не варто закривати, а молодших учнів потрібно залишати ближче до батьків.
«Щодо базової школи, маємо переглянути мережу, ми не можемо лишитись в тій мережі, в якій ми є. Базова школа повинна бути якісною, більшою, добре оснащеною», — наголосив очільник освітнього відомства.
Оксен Лісовий також зауважив, що для цього треба забезпечити заклади освіти шкільними автобусами, які будуть доставляти дітей з сіл до базової школи, до опорних закладів.
На думку міністра освіти, це непопулярні заходи, але їх не оминути, аби ліквідувати освітні розриви між учнями міста та села.
Джерело NV
З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
Із року в рік у школах видають низку аналогічних наказів з основної діяльності та адміністративно-господарських питань. У цій публікації впорядковано річну циклограму наказів
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти