Скільки вчителів уже зареєструвалися на сертифікацію-2024?

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Перебіг реєстрації для участі в сертифікації вчителів станом на 17 січня

Перебіг реєстрації на сертифікацію

📊 Формувальне оцінювання: інструменти залучення учнів

15 січня розпочався основний період реєстрації для участі в сертифікації педагогічних працівників 2024 року. Триватиме він до 25 січня включно.

У цей період можуть зареєструватися вчителі початкових класів, вчителі математики, вчителі або української мови і літератури, або української мови, або української літератури, вчителм історії та/або громадянських дисциплін. Проте в межах граничної кількості для кожного регіону. 

Якщо цю граничну кількість буде вичерпано, то реєстрацію для проходження сертифікації у 2024 році буде припинено достроково.

Зокрема, протягом 26–30 січня триватиме додатковий етап реєстрації, під час якого педагоги зможуть подати заяви, однак за умови, що реєстраційні картки для певної категорії учасників ще будуть доступними для формування.

За інформацією УЦОЯО, станом на 8 годину 17 січня 2024 року 1235 вчителів початкових класів, 449 учителів української мови та літератури, 376 вчителів математики, а також 432 учителів історії та громадянських дисциплін уже сформували реєстраційні картки-заяви.

Як наголосили в Українському центрі оцінювання якості освіти, важливо дотримуватися повного переліку дій під час реєстрації. Адже процедура реєстрації також передбачає надсилання комплекту документів на адресу, зазначену в реєстраційному повідомленні.

Відповідно до даних, уже вичерпано граничну кількість сформованих карток-заяв для проходження сертифікації:

  • учителями початкових класів  —  у Вінницькій, Дніпропетровській, Житомирській, Запорізькій, Львівській, Полтавській, Рівненській, Сумській, Харківській, Хмельницькій, Черкаській, Чернівецькій та Чернігівській областях;
  • учителями історії та громадянських дисциплін — у м. Києві, Дніпропетровській, Запорізькій, Івано-Франківській, Львівській, Полтавській, Рівненській, Сумській, Харківській, Черкаській, Чернівецькій та Чернігівській областях.

Джерело: УЦОЯО

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54064

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
597

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110790

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11714

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді