Через скорочення кількості учнів в школах, загроз масового скорочення вчителів поки немає

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У МОН наразі не бачать загрози масового скорочення вчителів через можливе скорочення кількості учнів в українських школах.

Через скорочення кількості учнів в школах, загроз масового скорочення вчителів поки немає

Як працювати з трудовими книжками під час воєнного стану

Про це повідомив начальник головного управління загальної середньої та дошкільної освіти МОН Юрій Кононенкопід час експертного обговорення в Українському кризовому медіа-центрі.

На сьогодні 671 тисяча школярів перебуває за кордоном, близько 70 тисяч змінило місце перебування і вступило в школи в інших регіонах України.

«Ми зараз не бачимо загрози масового скорочення вчителів. В ході урядової наради, яка відбулася 7 червня 2022 року прем’єр-міністр дав завдання визначити кадровий потенціал системи освіти на наступний навчальний рік. До кінця червня ми будемо мати повну інформацію з регіонів. Але все ж якщо в певній конкретній школі буде менше дітей, а в класі, наприклад, буде 5 дітей – доведеться приймати відповідні рішення. Але такі процеси відбувалися і раніше», – зазначив Кононенко.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
259

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54177

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
743

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110998

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді