Літня школа для дорослих — 2015: перші здобутки

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У Запоріжжі триває Всеукраїнський проблемний семінар «Формування основ здорового способу життя суб’єктів освітнього простору ДНЗ: проблеми та шляхи вирішення».

Уже дев’ятий рік поспіль на початку літа працівники дошкільної освіти України беруть участь у масштабному фаховому заході — Літня школа для дорослих. Цьогоріч тема Всеукраїнського проблемного семінару звучить так: «Формування основ здорового способу життя суб’єктів освітнього простору ДНЗ: проблеми та шляхи вирішення».

 

По 12 червня 2015 року в м. Запоріжжя учасники семінару ділитимуться досвідом з колегами, вдосконалюватимуть власні знання, шукатимуть вирішення актуальних проблем освітнього процесу в дошкільних навчальних закладах.

За формою проведення це — «Літня школа для дорослих» — багатогранний, насичений цікавими лекціями, майстер-класами, тренінгами, виставками і презентаціями освітній захід, який об’єднує професіоналів своєї справи.

Організатори: кафедра дошкільної освіти Комунального закладу «Запорізький обласний інститут післядипломної освіти» Запорізької обласної ради спільно з Департаментом освіти і науки Запорізької ОДА та ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти».

Захід проходить в межах «Тижня освіти для дорослих в Україні» та з метою підтримки ініціативи Всеукраїнського координаційного бюро Міжнародної громадсько-державної програми «Освіта дорослих в Україні» та формування життєвої необхідності дорослих громадян у постійному вдосконаленні власної освіти впродовж усього життя.

Відкриття Літньої школи відбулося 8 червня за участі Низковської Олени Вікторівни, методиста вищої категорії відділу науково-методичного забезпечення змісту початкової та дошкільної освіти відділення науково-методичного забезпечення загальної середньої освіти Державної наукової установи «Інституту інноваційних технологій і змісту освіти» МОН України, Руденка Сергія Антоновича, канд. мед. наук, старшого наукового співробітника відділу наукових проблем організації медичної допомоги матерям і дітям ДУ «Інститут педіатрії, акушерства і гінекології» НАМН України, Грицишиної Таїсії Іванівни, наук. співробітника відділу діагностики обдарованості Інституту обдарованої дитини НАПН України, Алєксєєнко Катерини, головного редактора методичних видань напряму «Експертус Освіта», Цифрового видавництва Експертус.

Освітяни вже мали змогу обговорити актуальні теми здорового способу життя, здоров’язбережувальних інноваційних технологій в дошкільній освіті, інклюзивної освіти, а також взяти участь у майстер-класі з технологій адаптивної фізичної культури.

За допомогою щоденника Літньої школи для дорослих — 2015 та фотогалереї можна стежити за перебігом подій.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110334

Протокол засідання атестаційної комісії: оформити правильно

Атестація педагогів відбувається за новим Положенням про атестацію педагогічних працівників. Згідно з ним засідання атестаційної комісії оформляються протоколом. Хто за нього відповідає, які дані він повинен містити, як скласти протокол засідання атестаційної комісії – читайте далі
47316

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11589

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді