Освітян запрошують на практикум, який передбачає демонстрацію технік психологічної допомоги та обговорення практичних кейсів

Як тренувати глибоке дихання
Практикум буде корисним для освітян, яким складно знаходити можливість турбуватися про себе, але які розуміють, що ефективно допомагати іншим можуть лише ті люди, які почуваються стабільно й упевнено.
Програма передбачає демонстрацію технік психологічної допомоги та обговорення практичних кейсів з педагогічної практики.
Спікерами заходу будуть Белінда Екорнос, клінічний психолог Норвезького центру вивчення травматичного стресу, та Ларс Лістер, клінічний психолог Регіонального центру травматичного стресу та запобігання суїциду.
Вебінар відбудеться 24 травня з 16:00 до 17.30.
Запис вебінару-практикуму буде доступний на фейсбук-сторінці.
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного?
За яким планом складають психолого-педагогічну характеристику учня? Покрокова інструкція, що полегшить вам роботу
Скільки часу практичний психолог приділяє діагностиці, а скільки – підтримці? Які напрямки роботи займають найбільше ресурсу? Експертний аналіз статистичного звіту розкриває реальний розподіл робочого часу психолога в школі чи дитсадку. Як заповнити цей документ – розбираємо у статті
Часто практичним психологам закладів освіти надходить запит на діагностику дитини та подання результатів обстеження в різні служби. Оптимальним варіантом представлення результатів обстеження є психологічна характеристика учня.