Освітян запрошують на практикум, який передбачає демонстрацію технік психологічної допомоги та обговорення практичних кейсів

Як тренувати глибоке дихання
Практикум буде корисним для освітян, яким складно знаходити можливість турбуватися про себе, але які розуміють, що ефективно допомагати іншим можуть лише ті люди, які почуваються стабільно й упевнено.
Програма передбачає демонстрацію технік психологічної допомоги та обговорення практичних кейсів з педагогічної практики.
Спікерами заходу будуть Белінда Екорнос, клінічний психолог Норвезького центру вивчення травматичного стресу, та Ларс Лістер, клінічний психолог Регіонального центру травматичного стресу та запобігання суїциду.
Вебінар відбудеться 24 травня з 16:00 до 17.30.
Запис вебінару-практикуму буде доступний на фейсбук-сторінці.
Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну освіту. Розглянемо порядок його проведення та документальний супровід
Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
Часто практичним психологам закладів освіти надходить запит на діагностику дитини та подання результатів обстеження в різні служби. Оптимальним варіантом представлення результатів обстеження є психологічна характеристика учня.
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті