Освітян запрошують на практикум, який передбачає демонстрацію технік психологічної допомоги та обговорення практичних кейсів
Як тренувати глибоке дихання
Практикум буде корисним для освітян, яким складно знаходити можливість турбуватися про себе, але які розуміють, що ефективно допомагати іншим можуть лише ті люди, які почуваються стабільно й упевнено.
Програма передбачає демонстрацію технік психологічної допомоги та обговорення практичних кейсів з педагогічної практики.
Спікерами заходу будуть Белінда Екорнос, клінічний психолог Норвезького центру вивчення травматичного стресу, та Ларс Лістер, клінічний психолог Регіонального центру травматичного стресу та запобігання суїциду.
Вебінар відбудеться 24 травня з 16:00 до 17.30.
Запис вебінару-практикуму буде доступний на фейсбук-сторінці.
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку
Психолого-педагогічна характеристика 1-го класу до прикладу, не для зразка
Часто практичним психологам закладів освіти надходить запит на діагностику дитини та подання результатів обстеження в різні служби. Оптимальним варіантом представлення результатів обстеження є психологічна характеристика учня.
Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Як створити й упровадити у вашому закладі освіти.