До АІКОМ долучилися дві освітні інформаційні системи

Ще дві освітні інформаційні системи приєдналися до АІКОМ

Розширення системи АІКОМ

Відвідування ЗДО без організації харчування: як оформити

Міністерство освіти і науки продовжує розвивати Автоматизований інформаційний комплекс освітнього менеджменту (АІКОМ), для того щоб цифровізувати документообіг у школах.

Саме тому відомство уклало нові договори про співпрацю з двома освітніми інформаційними системами (ОІС): «Моя школа» (ТОВ «АЙТІ ПРО») та «Нові знання» (ТОВ «Нові знання»). Наразі залучено вже 5 освітніх інформаційних систем, що відповідають безпековим та технічним вимогам в інтеграції до АІКОМ.

У МОН постійно організовують інформаційну взаємодію між центральною базою даних АІКОМ та освітніми інформаційними системами, аби поліпшити процес документообігу в школах.

Взаємодія освітніх інформаційних систем і АІКОМ надасть можливість перевести різні форми звітності в електронний формат. Це підвищить достовірність освітньої статистичної та адміністративної інформації, допоможе автоматизовано вести електронні журнали та щоденники, без необхідності їхнього дублювання в паперовій формі.

Як зазначили в МОН, раніше до АІКОМ приєдналися ОІС «Eddy», «Єдина школа» та «Human школа». Завдяки цьому понад 1300 закладів освіти активно налагоджують передавання даних до АІКОМ за допомогою обраних освітніх інформаційних систем.

Зокрема, до відомства надійшли ще 4 заявки на під’єднання від освітніх інформаційних систем «НІТ», «Smart School», «Атомс» та «Prosvita». Нині процес налаштування та проходження детальної перевірки на відповідність всім вимогам проходять 10 ОІС.

Джерело: МОН

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

На жаль, у сучасній школі все частіше звучить слово «булінг». На це явище жаліються учні та батьки з боку вчителів, вчителі з боку батьків та школярів. Але нерідко явище цькування окремих працівників спостерігається і у самому педагогічному колективі – між колегами та з боку адміністрації. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті.
4941

Цифровізація української освіти: реалізація, проблеми і перспективи

Через необхідність дистанційного навчання актуальним і перспективним напрямом розвитку вітчизняної системи освіти стала її цифровізація. Що вона передбачає, з якими проблемами зіткнулись розробники Національної платформи цифрової освіти, що чекає педагогів і здобувачів освіти в перспективі – у нашій статті
10369

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді