Президент України затвердив зміни щодо встановлення обмежень при обранні на посаду (призначення виконувача обов’язків) керівника вищого навчального закладу
Президент України затвердив зміни щодо встановлення обмежень при обранні на посаду (призначення виконувача обов’язків) керівника вищого навчального закладу.
Так підписаний Закон України «Про внесення змін в Закон України «Про вищу освіту» щодо встановлення обмежень при обранні на посаду (призначення виконувача обов’язків) керівника вищого навчального закладу» від 14.05.2015 № 415-VIII визначає, хто може претендувати на посаду керівника вищого навчального закладу.
Не може претендувати на посаду керівника вищого навчального закладу особа, яка за рішенням суду:
- визнана недієздатною або дієздатність якої обмежена,
- не має права займати такі посади;
- визнана винуватою у здійснення корупційного правопорушення.
Також не може бути призначено керівником вищого навчального закладу особа, яка підпадає під дію норм Закону України «Про очищення влади».
Виконувач обов’язків керівника вищого навчального закладу, який на день набуття чинності цього Закону попадає під його дію, підлягає звільненню протягом двох тижнів із дня набуття ним чинності.
Юридичний відділ ЦК Профспілки працівників освіти і науки України
Підготовка до навчального року охоплює величезну кількість питань. Одне з основних — вибір освітньої програми, яка відповідатиме викликам сучасності, дасть змогу забезпечити гармонійний розвиток дошкільників та ще й, бажано, залучити до взаємодії батьків. Чи є така? Так, усім цим вимогам відповідає програма «Впевнений старт». Детальніше — у статті
Психолого-педагогічна характеристика дитини - один із документів, які подають в інклюзивно-ресурсний центр батьки для проведення комплексної оцінки розвитку дитини. Яка роль характеристики та її зміст - читайте у статті. Заодно проаналізуєте зразок характеристики.
Як скласти протокол батьківських зборів легко та ефективно. Скористайтеся поданою структурою протоколу, яка прийнятна для загальних та групових батьківських зборів.
Внутрішня система забезпечення якості освіти об’єднує умови, чіткі процедури та конкретні заходи всередині школи. Чи важливіша вона за інституційний аудит? Відповідь – у статті.
Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті