Підготували роз'яснення за матеріалами Центру громадського здоров’я МОЗ України
Дії роботодавця під час воєнного стану
Сьогодні тисячі українців змушені ховатися в укриттях через війну. Нагадаємо правила поведінки в них.
В укриттях заборонено:
- ходити приміщенням без потреби;
- самовільно заходити до службових приміщень;
- вмикати/вимикати спеціальне обладнання;
- відчиняти герметичні захисні двері;
- шуміти;
- курити;
- розпалювати вогонь.
Освітній процес МОН у листі від 06.03.2022 № 1/3371-22 рекомендує організовувати залежно від ситуації.
Покидати укриття можна лише з дозволу відповідальної особи після сигналу чи в разі надзвичайної ситуації, що загрожує життю людей. Наприклад, пожежі, підвищення концентрації шкідливих газів, закінчується повітря тощо.
Що можна використовувати як укриття:
- обладнані бомбосховища;
- підземні переходи;
- станції метро;
- паркінги.
Від звичайного підвалу спеціально обладнані бомбосховища відрізняються товстим надійним перекриттям над головою, системою вентиляції й двома і більше виходами на поверхню.
Матеріал статті ви зможете використати:
при підготовці до виступу на батьківських зборах як класний керівник чи психолог;
у консультаціях батьків з питань адаптації учнів 5 класу до навчання в базовій (основній) школі;
для самоосвіти як вчитель.
Кому та кому виплачувати надбавку за вислугу років і чи зараховувати до стажу час роботи на педагогічних посадах за кордоном — нові роз’яснення у статті
Поява чат-бота зі штучним інтелектом ChatGPT викликала справжній фурор серед дітей та дорослих. Появу чат-бота можна ігнорувати, а можна використати у роботі з учнями та під час підготовки до уроків. Ділимося ідеями у статті.
Підготовка до навчального року охоплює величезну кількість питань. Одне з основних — вибір освітньої програми, яка відповідатиме викликам сучасності, дасть змогу забезпечити гармонійний розвиток дошкільників та ще й, бажано, залучити до взаємодії батьків. Чи є така? Так, усім цим вимогам відповідає програма «Впевнений старт». Детальніше — у статті
Представляємо SELFIE for Teachers — безкоштовний, конфіденційний та простий у використанні інструмент самооцінювання від Європейської Комісії, розроблений на основі європейської рамки DigCompEdu