Як поводитися в укриттях

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Підготували роз'яснення за матеріалами Центру громадського здоров’я МОЗ України

Дії роботодавця під час воєнного стану

Сьогодні тисячі українців змушені ховатися в укриттях через війну. Нагадаємо правила поведінки в них.

В укриттях заборонено:

  • ходити приміщенням без потреби;
  • самовільно заходити до службових приміщень;
  • вмикати/вимикати спеціальне обладнання;
  • відчиняти герметичні захисні двері;
  • шуміти;
  • курити;
  • розпалювати вогонь.

Покидати укриття можна лише з дозволу відповідальної особи після сигналу чи в разі надзвичайної ситуації, що загрожує життю людей. Наприклад, пожежі, підвищення концентрації шкідливих газів, закінчується повітря тощо.

Що можна використовувати як укриття:

  • обладнані бомбосховища;
  • підземні переходи;
  • станції метро;
  • паркінги.

Від звичайного підвалу спеціально обладнані бомбосховища відрізняються товстим надійним перекриттям над головою, системою вентиляції й двома і більше виходами на поверхню.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53945

Які заходи до тижня права провести в закладі освіти

Мета тижня правової освіти — сприяти розвитку правової свідомості та відповідальності в учнів, що допоможе їм краще орієнтуватися в правових питаннях та готуватися до активної участі в суспільному житті.
53816

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
128

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді