Підготували роз'яснення за матеріалами Центру громадського здоров’я МОЗ України
Дії роботодавця під час воєнного стану
Сьогодні тисячі українців змушені ховатися в укриттях через війну. Нагадаємо правила поведінки в них.
В укриттях заборонено:
- ходити приміщенням без потреби;
- самовільно заходити до службових приміщень;
- вмикати/вимикати спеціальне обладнання;
- відчиняти герметичні захисні двері;
- шуміти;
- курити;
- розпалювати вогонь.
Освітній процес МОН у листі від 06.03.2022 № 1/3371-22 рекомендує організовувати залежно від ситуації.
Покидати укриття можна лише з дозволу відповідальної особи після сигналу чи в разі надзвичайної ситуації, що загрожує життю людей. Наприклад, пожежі, підвищення концентрації шкідливих газів, закінчується повітря тощо.
Що можна використовувати як укриття:
- обладнані бомбосховища;
- підземні переходи;
- станції метро;
- паркінги.
Від звичайного підвалу спеціально обладнані бомбосховища відрізняються товстим надійним перекриттям над головою, системою вентиляції й двома і більше виходами на поверхню.
Як скласти протокол батьківських зборів легко та ефективно. Скористайтеся поданою структурою протоколу, яка прийнятна для загальних та групових батьківських зборів.
Нова редакція Порядку конкурсного відбору підручників запрацює з 1 вересня 2025 року. Розповідаємо про ключові зміни та їхній вплив на роботу шкіл.
Свідоцтво досягнень — документ, який дає розгорнуте уявлення про навчальний поступ дитини в школі. У яких класах НУШ цей документ обов'язковий та як його заповнювати — читайте у статті та скачуйте шаблони свідоцтв
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Приклади коректурних таблиць із описом роботи з ними. Використовуйте в роботі з дошкільниками, щоб розвивати в них увагу, мовлення, пам'ять, мислення, здатність встановлювати зв'язки між предметами та явищами довкілля