Найближчим часом профільний комітет затвердить рішення щодо проведення ДПА-2022

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Питання проведення державної підсумкової атестації буде вирішено найближчим часом

Проведення державної підсумкової атестаціїНакази з кадрових питань: як оформити без помилок

Питання проведення державної підсумкової атестації в 2022 році буде вирішено під час засідання парламентського Комітету з питань освіти, науки та інновацій вже найближчим часом.

Таку інформацію повідомив міністр освіти та науки Сергій Шкарлет щодо питання випускників та батьків стосовно проведення шкільних іспитів цього року.

Як він зауважив, рішення про проведення ДПА має ґрунтуватися на консолідованій позиції освітян, депутатів, експертів МОН, а також рекомендаціях МОЗ.

«Спільно з Комітетом із питань освіти, науки та інновацій ми шукаємо рішення щодо проведення державної підсумкової атестації у 2021/2022 навчальному році. Відстежуємо, зокрема, показники захворюваності на COVID-19 у різних областях», — наголосив очільник відомства.

Окрім того, Сергій Шкарлет відзначив, що закон не звільняє від проходження ЗНО здобувачів освіти, які планують вступати до закладів вищої освіти у 2022 році.

«Але, враховуючи ситуацію з поширення коронавірусу та з метою мінімізації ризиків для здоров’я учасників освітнього процесу, попередні два роки Верховна Рада України ухвалювала рішення про звільнення від ДПА учнів 11 класів», — повідомив міністр освіти та науки.

Зокрема, він акцентував, що наразі тривають активні консультації та обговорення щодо цьогорічної атестації.

«Рішення, на моє переконання, має бути виваженим, ґрунтуватися на консолідованій позиції освітян, депутатів, експертів МОН, а також рекомендаціях МОЗ. Очікую, що найближчим часом на засіданні профільного комітету ВРУ ми остаточно вирішимо це питання», — зазначив керівник Міністерства освіти та науки.

додаток
Теми:

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282570

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
130

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110502

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді