Як буде розвиватися цифрова компетентність учителів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Затверджена типова програма підвищення кваліфікації з розвитку цифрової компетентності

Підвищення кваліфікації педагогічних працівників

Робота з цивільного захисту: як організуватиМіністерством освіти затверджена типова програма підвищення кваліфікації педагогічних працівників з розвитку цифрової компетентності.

Схвалена програма має на меті підвищення цифрової компетентності вчителів шкіл, їх підготовку до подальшої роботи з урахуванням основних напрямів державної політики в галузі освіти, зокрема її цифровізації.

Щодо завдань документа, то це:

  • поглиблення знань вчителів із питань безпеки у цифровому освітньому середовищі школи,
  • удосконалення розуміння особливостей організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання,
  • розвиток здатності вчителів критично оцінювати достовірність та надійність інформаційних джерел.

Зокрема передбачається, що оновлена програма сприятиме розвитку в учителів уміння підтримувати комунікацію, співпрацю, вирішувати професійні проблеми за допомогою використання цифрових технологій, мотивувати їх до навчання впродовж життя за допомогою цифрових технологій, мотивувати вчителів до створення та поширення нових електронних освітніх ресурсів із відповідних предметів або курсів тощо.

Зміст програми підвищення з розвитку цифрової компетентності складається з 5 модулів, кожен з яких містить декілька тем.

Загальна кількість годин, передбачених на теоретичну, практичну та самостійну роботу, складає 150 годин.

Окрім того, у програмі зазначено, що за результатами навчання вчителі, які пройдуть курс підвищення кваліфікації:

  • усвідомлюватимуть потенціал цифрових технологій і будуть зацікавлені у їх дослідженні для підвищення ефективності професійної діяльності;
  • впевнено, творчо та критично використовуватимуть низку цифрових технологій для підвищення якості власної професійної діяльності;
  • критично ставитимуться до відповідності сучасних цифрових технологій педагогічної діяльності.

Закладам післядипломної педагогічної освіти рекомендовано розробляти програми підвищення кваліфікації з розвитку цифрової компетенції на основі зазначеної типової програми.

Теми:

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Складаємо штатний розпис закладу дошкільної освіти

З’ясуємо, як проєктують штатний розпис дошкільного закладу і які зміни врахувати згідно з новим Законом про дошкільну освіту та новими Типовими штатними нормативами. Допоможемо вам внести зміни в штатний розпис, обрати форму та заповнити її без помилок
59594

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
1049

Співпраця з органами громадського самоврядування в закладі освіти

Моделі співпраці з органами самоврядування: від авторитарної, коли керівник одноосібно відповідає за все, до демократичної — коли орган самоврядування отримує максимум повноважень. Обирайте свою!
1823

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді