Посібник з проєктування та облаштування укриттів у закладах освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Для шкіл і садочків створили практичний посібник з проєктування укриттів

Облаштування укриттів у закладах освіти

Стратегії успішної комунікації керівника

В Україні розробили «Практичний посібник з проєктування укриттів у закладах дошкільної та загальної середньої освіти», що повинен допомагати органам місцевого самоврядування та освітнім управлінцям розібратися з усіма питаннями щодо будівництва захисних споруд.

Таку інформацію зазначили в Міністерстві відновлення. 

Детальніше ознайомитися зі змістом посібника можна в прикріпленому документі. 

Насамперед у посібнику розміщено наступні теми:

  • типи захисних споруд;
  • особливості та переваги захисних властивостей кожного виду укриттів;
  • об’ємно-планувальні рішення;
  • рішення інженерного забезпечення;
  • порівняльні характеристики різних типів захисних споруд;
  • перелік вимог до основних і додаткових приміщень, інклюзивності;
  • вимоги до спеціалізованих укриттів (сховищ та протирадіаційних укриттів, споруд подвійного призначення).

Водночас у посібнику є рекомендації від експертів щодо планування внутрішнього простору укриттів (із прикладами) та мінімальної площі з розрахунку на одну людину.

Окрім того, для освітян є матеріали з порадами, які допоможуть створити учасникам освітнього процесу безпечні та комфортні умови під час перебування у сховищах.

Усі рекомендації щодо організації навчального та виховного простору всередині захисних споруд відповідають чинним вимогам державних будівельних норм України, які стосуються інклюзивності (ДБН В.2.2-40). 

Джерело Міністерство відновлення

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
175

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110566

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11631

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17746

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді