Практичний посібник про інституційний аудит від Державної служби якості освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Стратегічна роль громад у підвищенні якості освіти полягає у забезпеченні школи ресурсами

Проведення інституційного аудиту в школі

Новий професійний стандарт: ВИМОГИЗавдяки інституційному аудиту управлінці освітою в громадах зможуть перейти до більш системного налагодження роботи та краще взаємодіяти з директорами закладів освіти.

З такою інформацією виступив голова Державної служби якості освіти Руслан Гурак, під час презентації практичного посібника «Інституційний аудит школи: що варто знати засновнику закладу загальної середньої освіти».

Як він відзначив, інституційний аудит — це можливість для засновників та керівників закладів освіти, яких обрано шляхом проведення конкурсу, зрозуміти точку відліку, з якої вони будуть разом рухатись до поліпшення якості освітніх послуг у громаді.

«Ця збірка пояснює, яку роль відіграють засновники шкіл у забезпеченні якості освітньої діяльності, та фокусує увагу на основних етапах інституційного аудиту. Мета Служби — залучити громади до ключових процедур вивчення управлінського й освітнього процесів, щоб вони реалізували свою стратегічну роль у розвитку шкіл. Передовсім ту, що якісна освіта — у забезпечених ресурсами школах», — наголосив очільник Держслужби.

Окрім того, після детального ознайомлення з представленим посібником, управлінці громад докладно дізнаються, як відбувається інституційний аудит, хто його проводить, за яким порядком і що необхідно робити засновнику після того, як аудит у школі завершився.

Усі зазначені рекомендації та роз’яснення в посібнику ґрунтуються на повноваженнях засновника у сфері управління освітою та вимогах чинного законодавства.

додаток
Теми:

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Визначаємо відповідність педагогічного працівника кваліфікаційній категорії

Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
46046

Як укладати індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами

Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
9067

Яким буде НМТ—2026

Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
1063

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді