Практичний посібник про інституційний аудит від Державної служби якості освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Стратегічна роль громад у підвищенні якості освіти полягає у забезпеченні школи ресурсами

Проведення інституційного аудиту в школі

Новий професійний стандарт: ВИМОГИЗавдяки інституційному аудиту управлінці освітою в громадах зможуть перейти до більш системного налагодження роботи та краще взаємодіяти з директорами закладів освіти.

З такою інформацією виступив голова Державної служби якості освіти Руслан Гурак, під час презентації практичного посібника «Інституційний аудит школи: що варто знати засновнику закладу загальної середньої освіти».

Як він відзначив, інституційний аудит — це можливість для засновників та керівників закладів освіти, яких обрано шляхом проведення конкурсу, зрозуміти точку відліку, з якої вони будуть разом рухатись до поліпшення якості освітніх послуг у громаді.

«Ця збірка пояснює, яку роль відіграють засновники шкіл у забезпеченні якості освітньої діяльності, та фокусує увагу на основних етапах інституційного аудиту. Мета Служби — залучити громади до ключових процедур вивчення управлінського й освітнього процесів, щоб вони реалізували свою стратегічну роль у розвитку шкіл. Передовсім ту, що якісна освіта — у забезпечених ресурсами школах», — наголосив очільник Держслужби.

Окрім того, після детального ознайомлення з представленим посібником, управлінці громад докладно дізнаються, як відбувається інституційний аудит, хто його проводить, за яким порядком і що необхідно робити засновнику після того, як аудит у школі завершився.

Усі зазначені рекомендації та роз’яснення в посібнику ґрунтуються на повноваженнях засновника у сфері управління освітою та вимогах чинного законодавства.

додаток
Теми:

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
79

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282621

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
172

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді