Новий професійний стандарт: ВИМОГИЗавдяки інституційному аудиту управлінці освітою в громадах зможуть перейти до більш системного налагодження роботи та краще взаємодіяти з директорами закладів освіти.
З такою інформацією виступив голова Державної служби якості освіти Руслан Гурак, під час презентації практичного посібника «Інституційний аудит школи: що варто знати засновнику закладу загальної середньої освіти».
Як він відзначив, інституційний аудит — це можливість для засновників та керівників закладів освіти, яких обрано шляхом проведення конкурсу, зрозуміти точку відліку, з якої вони будуть разом рухатись до поліпшення якості освітніх послуг у громаді.
Складаєте інструкції з охорони праці, але не знаєте, які нормативні вимоги врахувати? Як оформити й зареєструвати? Впораєтеся з цим завданням легко. Експерти склали для вас сім правил, які легко запам’ятати.
«Ця збірка пояснює, яку роль відіграють засновники шкіл у забезпеченні якості освітньої діяльності, та фокусує увагу на основних етапах інституційного аудиту. Мета Служби — залучити громади до ключових процедур вивчення управлінського й освітнього процесів, щоб вони реалізували свою стратегічну роль у розвитку шкіл. Передовсім ту, що якісна освіта — у забезпечених ресурсами школах», — наголосив очільник Держслужби.
Окрім того, після детального ознайомлення з представленим посібником, управлінці громад докладно дізнаються, як відбувається інституційний аудит, хто його проводить, за яким порядком і що необхідно робити засновнику після того, як аудит у школі завершився.
Усі зазначені рекомендації та роз’яснення в посібнику ґрунтуються на повноваженнях засновника у сфері управління освітою та вимогах чинного законодавства.