Опубліковано Дорожню карту реформи НУШ

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Документ дає орієнтири для ефективного впровадження НУШ у базовій та профільній школі

Проєкт реформи НУШ

Освітні програми 2021/2022: що рекомендує МОНУ мережі оприлюднили документ для громадського обговорення проєкту Дорожньої карти реформи базової та профільної школи, створеного громадською спілкою Ре:Освіта за підтримки Міжнародного фонду «Відродження». Тому педагогічні працівники, науковці та всі небайдужі до теми сфери освіти можуть долучитися до громадського обговорення.

Таку інформацію повідомила колишня міністерка освіти та науки Лілія Гриневич на своїй Facebook-сторінці.

Як вона відзначила, даний документ може стати об’єднуючим фактором для ефективного подальшого впровадження НУШ, дати орієнтири всім учасникам процесу: освітянам, громадськості, управлінцям, владі, роботодавцям.

«Ми б дуже хотіли, щоб ті, хто сьогодні приймають рішення і в парламенті, і у виконавчій владі звернули увагу на цей документ. Ми, як громадянське суспільство, подаємо нашу пропозицію щодо реформи НУШ, яка може допомогти Міністерству освіти та науки України», — наголосила ексміністерка Лілія Гриневич.

Опублікований документ містить відомості про оновлення змісту освіти та бачення кінцевого результату реформи.

Окрім того, у розробленому проєкті презентована карта потреб стейкхолдерів та пропонується узагальнений графік запровадження реформи.

Будь-які пропозиції до Дорожньої карти необхідно надіслати до 30 листопада 2021 року на електронну скриньку [email protected].

додаток
Теми:

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Спеціальні групи в ЗДО: як сформувати й організувати роботу

Постанова КМУ, якою затверджено новий Порядок утворення та функціонування спеціальних груп вихованців закладів дошкільної освіти, набрала чинності 1 серпня 2025 року. Читайте головне про обов’язки керівника ЗДО, про комплектування спеціальних груп та організацію освітнього процесу в них
2062

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
6157

Комплектування груп у дошкільному закладі: вивчаємо вимоги та зміни

До кінця серпня керівник дошкільного закладу має остаточно сформувати всі групи вихованців. З’ясуємо, як Закон про дошкільну освіту та інші нормативні документи врегульовують питання комплектування різних видів груп, їх граничної наповнюваності. Усе розклали для вас по поличках
83699

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді