Польща і Україна: зміни в українській шкільній освіті

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Пілотний проект з реформування освіти невдовзі стартує у десяти школах України

Неурядова організація Центр громадянської освіти (Варшава, Польща) спільно з Всеукраїнською асоціацією викладачів історії та суспільних дисциплін «Нова доба» за підтримки Польського інституту розпочнуть реалізацію спільного проекту реформування та демократизації освіти у загальноосвітніх школах України.

За словами виконавчого директора Всеукраїнської асоціації викладачів історії та суспільних дисциплін «Нова доба» Поліни Вербицької, до проекту буде залучено поки що лише десять шкіл.

Метою проекту є запровадження системи змін у шкільну освіту за допомогою нових технологій. Проектом передбачається вибудовування контактів між школами на рівні Європи та світу.

У проекті братимуть участь вчителі, директори шкіл та учні з батьками.

Організатори прагнуть донести учасникам розуміння того, що школа — це місце, в якому кожен може і хоче вчитися. Школа повинна сприяти розкриттю учнями своєї неповторності і віри у свої можливості, перебуваючи у гармонійній та довірливій атмосфері. Вона повинна базуватися на сучасних досягненнях науки і техніки, навчати іноземним мовам і розвивати особистісну культуру.

Поліна Вербицька наголосила на необхідності забезпечення дії інструменту самооцінювання безпосередньо у навчальному закладі, коли учень, вчитель, батьки, директор школи оцінюють діяльність школи, визначаючи проблеми, над якими необхідно працювати разом.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282583

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
152

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110510

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді